|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Jeg tror jeg beholder sprinkelsengen en god stund til, jeg ...
Sikkerhetslenker kan fint røskes av.
|
|
|
#22 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Re: Sv: Jeg tror jeg beholder sprinkelsengen en god stund til, jeg ...
Vi har røsket vår av to ganger allerede.
|
|
|
#23 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg tror jeg beholder sprinkelsengen en god stund til, jeg ...Åja, sånn, ja. Hvis man har en vanlig dør som det bare er å vri låsen enkelt om på så er det lurt å dra risikoanalysen litt lengre, ja.
|
|
|
#24 |
|
villende
|
Sv: Jeg tror jeg beholder sprinkelsengen en god stund til, jeg ...Det er derfor man har trappegrind som lukkes om natten og velger å ikke smøre døren inn til avkommet sånn at den kniiiirker når den åpnes. (Jeg sover dessuten lett.) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Jeg tror jeg beholder sprinkelsengen en god stund til, jeg ...Akkurat den risikoanalysen har vi aldri tatt. De hadde nok aldri funnet på dette, selv ikke når storebror var i sin mest hypre og utforskende fase i 1-3 årsalderen, han er for mørkeredd og minstesøster er ikke noe å glad i å vandre alene. Vi låser døra med nøkler som står i.
|
|
|
#26 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Jeg tror jeg beholder sprinkelsengen en god stund til, jeg ...En sprinkelseng hindrer vel neppe en toåring i å gjøre noe sånt, hvis han først bestemmer seg for det. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg tror jeg beholder sprinkelsengen en god stund til, jeg ...Sprinkelseng hadde ikke holdt vår utbryterkonge inne, for alt i verden. Vi måtte kjøpe sikkerhetslenke,men den er montert feil vei, så den er lett å få opp om en røsker godt i. Men ikke så enkel, at minsten kunne ta den opp selv og spasere av sted om natta/kvelden/når vi ikke viste det.
|
|
|
#28 |
|
Smugleser
|
Sv: Jeg tror jeg beholder sprinkelsengen en god stund til, jeg ...Jeg kjenner jeg er i det lettere sure hjørnet, og undrer meg på om ikke foreldrene kunne ha påspandert finneren av barnet noe enda hyggeligere enn en takke-SMS.
|
|
|
#30 |
|
Nek er allrighte dyr
Sv: Jeg tror jeg beholder sprinkelsengen en god stund til, jeg ...
Det kan vel hende, når de har fått summet seg litt.
|
|
|
#31 |
|
villende
|
Jeg syns det er hyggelig av dem at de faktisk gjorde seg den flid det er å sende en takke-SMS midt på natten (og jeg regner nesten med at de da er av den typen som også sender blomster eller en annen oppmerksomhet i etterkant.) Men det er mulig jeg bare er blid og i det "gavmilde" hjørnet i dag siden det er fredag og straks helg. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg tror jeg beholder sprinkelsengen en god stund til, jeg ...Trappegrind og alarm |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Smugleser
|
I morgen regner jeg selvsagt med at du har rett og jeg tar feil (og nå er jeg mye blidere igjen også!)
|
|
|
#34 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg tror jeg beholder sprinkelsengen en god stund til, jeg ...Oisann. Så bra det endte godt. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#36 |
|
Live and let live
|
Sv: Jeg tror jeg beholder sprinkelsengen en god stund til, jeg ...Oi, så skummelt! Jammen bra det gikk bra!
|
|
|
#37 |
|
Nek er allrighte dyr
|
![]() |
|
|