Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-08, 12:47   #21
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankene

Hadde en diskusjon med de som var i bursdagen forresten, de menter 8 uker, mens hun som eide kattene og meg mente 10-12 uker.
Innbiller meg hun blir mer renslig og da har fått dekt det hun skal fra moren sin.

Hva mener dere?

Gammel 05-04-08, 12:48   #22
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Ment to be
Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver!
Men dere som har hentet på FOD-gården, hvordan går dere frem? Drar dere dit for å se om en katt kan passe deres familie, eller plukker de som jobber der ut en?

Vi hentet på FOD Trondheim. De har en del katter på lagt ut på nett, så vi så litt der, og fant en vi mente kunne passe for oss. Ringte FOD, og de var enige i at den passet for oss (mtp at vi har barn, bor så det er gode utemuligheter m.m). Så var vi og skulle besøke den og fikk den med hjem samme dag (vanligvis henter man den noen dager etter har jeg skjønt, men vår katt trengte tilsyn av veterinær, og de lurte på om vi ville ta han med selv, noe som passet for oss). Man har så katten på prøve i 2 uker for å se om katten og familien passer sammen. Avgiften for omplassering er 500,-

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 12:49   #23
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Hadde en diskusjon med de som var i bursdagen forresten, de menter 8 uker, mens hun som eide kattene og meg mente 10-12 uker.
Innbiller meg hun blir mer renslig og da har fått dekt det hun skal fra moren sin.

Hva mener dere?

Jeg tror 10-12 uker er best hvis det er mulighet til det.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 13:01   #24
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Høres ut for meg som du kommer til å bli katteeier snart! Gratulerer!

Gammel 05-04-08, 13:02   #25
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Forresten det er 12 uker når det kommer til katter og 8 uker når det kommer til hunder.

Gammel 05-04-08, 13:35   #26
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Forresten det er 12 uker når det kommer til katter og 8 uker når det kommer til hunder.

Det var det jeg mente jeg også. 6 uker igjen da, blir en stund å vente det.
Skal ta siste prat med mannen i dag, går nok for en avgjørelse i ettermiddag. Ungene har veldig lyst på katt igjen.

Gammel 05-04-08, 13:55   #27
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Dette er meningen !

Sånn fikk jeg min pus, hun valgte meg rett og slett. Vi har holdt sammen i 12 år nå

Gammel 05-04-08, 14:01   #28
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Katter er leveringsklare da de er 12 uker. Jeg trodde også tidligere det var 8 uker, men det var før vi kjøpte rasekatt.
I NRR sin kontrakt står det at de ikke skal leveres før de er minst 10 uker gamle. Det anbefales likevel å vente med dette til katten er 12 uker for å sikre at katten har utviklet eget imunitetsapparat og har etablert grunnleggende sosialisering.

Gammel 05-04-08, 14:06   #29
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Lykke til med avgjørelsen i kveld. Har selv 3 katter og ville ikke vært de foruten.

Gammel 05-04-08, 18:33   #30
Fruktflua
Sperret

Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

10-12 uker er det beste for katten. Lykke til med avgjørelsen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 22:31   #31
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg utrolig lyst på katt igjen!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 22:32   #32
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Katt er kos!

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 20:50   #33
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Det er sjebnen, vet du!

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 20:54   #34
Left
Passiv

Standard

Grattis får jeg vel si da! Må få se bilde av nydeligheten når du får henne i hus

Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 21:52   #35
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg tror 10-12 uker er best hvis det er mulighet til det.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:09   #36
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, vi skal hente en katt på FODgården etter sommeren! Tror det er like greit, selv om det var en kattunge som lå i planen

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.