|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Tapt anrop, hva gjør du? | |||
Jeg ringer tilbake når jeg har anledning. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
45 | 60,00% |
Jeg venter på at vedkommende ringer tilbake. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 40,00% |
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinn off: Tapt anrop på tlfHvis det er kjente, som jeg ønsker å prate med, så ringer jeg opp igjen. Er det mindre viktig, så venter jeg.
![]() |
![]() |
#42 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinn off: Tapt anrop på tlfJeg stemte ikke, for det kommer helt an på hvem som har ringt om jeg ringer tilbake eller ikke.
![]() |
#45 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Spinn off: Tapt anrop på tlfJeg ringer ikke tilbake om det er et ukjent nummer for meg, og jeg ikke finner eieren. (Det er forskjell på skjult og hemmelig nummer. )
![]() |
#46 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Spinn off: Tapt anrop på tlf
Hemmelig nummer betyr at den ikke har et navn registrert til nummeret. Skjult nummer derimot, det kan alle ha. Da blir det noe vanskelig å ringe tilbake ja.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinn off: Tapt anrop på tlfJeg ringer tilbake hvis det er noen jeg kjenner.
![]() |
#48 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinn off: Tapt anrop på tlfNoen ganger ringer jeg tilbake. Andre ganger ikke. Kommer an på hvem som ringer.
![]() |
#50 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinn off: Tapt anrop på tlfJeg ringer ikke tilbake.
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Sv: Spinnoff: Tapt anrop på tlf
Ah, tenkte ikke så langt. Jeg koblet skjult nummer jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Javel
|
![]() Sv: Spinnoff: Tapt anrop på tlfEgentlig litt begge deler. Kjenner jeg vedkommende som har ringt ringer jeg gjerne tilbake om det passer. Dersom det er ukjente nummer ringer jeg sjelden opp igjen. Eller jeg sjekker iallefall ut nummeret før jeg evt. ringer tilbake.
![]() |
#53 |
|
![]() Sv: Spinnoff: Tapt anrop på tlfDet kommer helt ann på hvem som ringer og om jeg har tid der og da. Fremmede numre ringer jeg ikke tilbake til uansett.
![]() |
#54 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinn off: Tapt anrop på tlf
![]() |
#56 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff: Tapt anrop på tlfDet kommer helt an på hvem som ringer. Er det et firma eller ikke nære bekjente, så får de ringe opp igjen. |
![]() |
![]() |
#57 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Tapt anrop på tlfDet kommer an på hvem det er. Til slekt og venner ringer jeg opp når jeg har tid. Ukjente nummer sjekker jeg. Nå har jeg blitt oppringt av et nummer som jeg får opp på telefonterror.no 2 ganger daglig i nesten 2 uker - selv i dag har de ringt 2 ganger.
![]() |
#58 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinnoff: Tapt anrop på tlfJeg ringer tilbake hvis det er noen jeg har lyst til å snakke med eller noen jeg tror har tenkt å si noe interessant/viktig. Jeg sjekker selvsagt ukjente numre på nett.
![]() |
#59 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinnoff: Tapt anrop på tlf
![]() |
#60 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Spinn off: Tapt anrop på tlfJeg ringer sjelden tilbake til kjente, bortsett fra samboer. Regner med at de ringer tilbake. Er det ukjent nummer er jeg mer tilbøyelig til å ringe, ihvertfall hvis jeg ikke får treff på 1881 el. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|