Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: Tapt anrop på tlf

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tapt anrop, hva gjør du?
Jeg ringer tilbake når jeg har anledning. 45 60,00%
Jeg venter på at vedkommende ringer tilbake. 30 40,00%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-08, 11:20   #41
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinn off: Tapt anrop på tlf

Hvis det er kjente, som jeg ønsker å prate med, så ringer jeg opp igjen. Er det mindre viktig, så venter jeg.

Gammel 30-03-08, 12:25   #42
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg stemte ikke, for det kommer helt an på hvem som har ringt om jeg ringer tilbake eller ikke.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 12:35   #43
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Ringer opp igjen- så klart!

Gammel 30-03-08, 12:37   #44
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Jeg ringer stort sett tilbake, og det kommer litt ann på hvem det er.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 13:42   #45
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ringer ikke tilbake om det er et ukjent nummer for meg, og jeg ikke finner eieren. (Det er forskjell på skjult og hemmelig nummer. )
Er det noen jeg kjenner så ringer jeg tilbake når jeg kan. Synes det er en uting at mannen eller min mor ringer, og ikke legger igjen en beskjed så jeg kan bedømme om det er viktig eller ikke. Evnt skriver en melding i tillegg, så jeg kan vite hva det gjelder.

Mannen hadde ringt 3 ganger i løpet av noen minutter, og da blir jeg litt stressa når jeg ikke får tak i han ei heller kan lese/ høre på en beskjed om hva det er. Tror jo noe farlig har skjedd.
Ellers får andre bare ringe opp igjen.. Jeg må knipe igjen på vennine samtaler, så da tar jeg kontakt på andre måter. :gjerrig:

Gammel 30-03-08, 13:45   #46
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Hvis det er hemmelig nummer er det vel rimelig vanskelig å ringe tilbake?

Hemmelig nummer betyr at den ikke har et navn registrert til nummeret. Skjult nummer derimot, det kan alle ha. Da blir det noe vanskelig å ringe tilbake ja.

Gammel 30-03-08, 14:10   #47
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg ringer tilbake hvis det er noen jeg kjenner.
Er det et ukjent nummer så sjekker jeg det på telefonkatalogen på nett, og ringer tilbake hvis jeg kjenner vedkommende eller hvis det er et firma vi er i kontakt med.

Gammel 30-03-08, 16:16   #48
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Noen ganger ringer jeg tilbake. Andre ganger ikke. Kommer an på hvem som ringer.

Gammel 30-03-08, 17:01   #49
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg ringer som regel opp igjen.

signerer

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 17:49   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ringer ikke tilbake.

Hvis de har lagt igjen beskjed på svarerer om at de ønsker at jeg ringer, så gjør jeg selvfølgelig det. Ellers ikke.

Gammel 30-03-08, 22:26   #51
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: Tapt anrop på tlf

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Hemmelig nummer betyr at den ikke har et navn registrert til nummeret. Skjult nummer derimot, det kan alle ha. Da blir det noe vanskelig å ringe tilbake ja.

Ah, tenkte ikke så langt. Jeg koblet skjult nummer jeg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 22:28   #52
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Egentlig litt begge deler. Kjenner jeg vedkommende som har ringt ringer jeg gjerne tilbake om det passer. Dersom det er ukjente nummer ringer jeg sjelden opp igjen. Eller jeg sjekker iallefall ut nummeret før jeg evt. ringer tilbake.

Gammel 05-04-08, 20:35   #53
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer helt ann på hvem som ringer og om jeg har tid der og da. Fremmede numre ringer jeg ikke tilbake til uansett.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 07:27   #54
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det kommer helt an på. Er det et nummer jeg ikke kjenner, sjekker jeg det på telefonkatalogen.no. Er det noen jeg kjenner, ringer jeg som regel tilbake raskt, men det kan også hende jeg venter til etter at jeg har spist etc.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 19:10   #55
Ke@
Aktiv

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Ke@ er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Det kommer an på hvem som ringer.

Her og.

Gammel 06-04-08, 19:23   #56
Left
Passiv

Standard

Det kommer helt an på hvem som ringer. Er det et firma eller ikke nære bekjente, så får de ringe opp igjen.
Er det nær familie/venner, så ringer jeg som oftest tilbake.

Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 19:28   #57
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer an på hvem det er. Til slekt og venner ringer jeg opp når jeg har tid. Ukjente nummer sjekker jeg. Nå har jeg blitt oppringt av et nummer som jeg får opp på telefonterror.no 2 ganger daglig i nesten 2 uker - selv i dag har de ringt 2 ganger. Når har de planer om å gi opp?

Gammel 06-04-08, 19:32   #58
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ringer tilbake hvis det er noen jeg har lyst til å snakke med eller noen jeg tror har tenkt å si noe interessant/viktig. Jeg sjekker selvsagt ukjente numre på nett.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 19:46   #59
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg ringer tilbake hvis det er noen jeg har lyst til å snakke med eller noen jeg tror har tenkt å si noe interessant/viktig. Jeg sjekker selvsagt ukjente numre på nett.

Gammel 06-04-08, 19:46   #60
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ringer sjelden tilbake til kjente, bortsett fra samboer. Regner med at de ringer tilbake. Er det ukjent nummer er jeg mer tilbøyelig til å ringe, ihvertfall hvis jeg ikke får treff på 1881 el.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.