Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som vet når denne skjenken ble laget?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 21:22   #1
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som vet når denne skjenken ble laget?

Etter ett søk på nett med Fredheim+Finnsnes fant jeg frem til Møbeltrend og har sendt en mail dit med bilde. Er spent på om jeg får svar og eventuelt hva de kan fortelle meg

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:37   #2
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som vet når denne skjenken ble laget?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hehe, janei, han gamle Fredheim er nok avgått forlengst, og møbelbutikkene som er der i dag tror jeg er for nye til å ha peiling. Men du kan jo kanksje treffe på en gamling som husker, kanskje helst i en skikkelig gammel møbelbutikk. Jønsson i Tromsø, f.eks., de har jo holdt på lenge.

Det er en Fredheim som jobber i Møbeltrend på Finnsnes. Jeg har forutsatt at de er i slekt

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:09.