Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger råd (med bilder)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-08, 21:06   #1
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger råd (med bilder)

Jeg har ikke sjekka, men kan Bolia ha røde stoler?

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 21:12   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg har ikke sjekka, men kan Bolia ha røde stoler?

De har disse.

Men vi har ikke Bolia her og disse kostet 800 pr stykk.

Gammel 06-04-08, 21:15   #3
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

De har disse.

Bolia er jo nettbutikk og leverer over hele landet. Men skjønner hvis du synes de var for dyre. Skal ikke foreslå AJ (for det blir ennå dyrere), men de kunne du sikkert fått i samme farge som skapet.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 21:26   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes også du skal beholde bordet foreløpig, det balanserer rommet. Skal du først ha den typen stoler ville jeg heller gått for ekte vare, hva med å prute litt på disse? Selv uten pruting er de bare litt dyrere enn de fra Bohus, og mens du eventuelt jakter på flere kan jo to ekstrastoler fra bohus skli fint inn?

Mer om Rondo stolen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:22   #5
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

De har disse.

Vi har disse i matt hvitt og jeg synes de faktisk er gode å sitte på. Svaien i ryggen gjør at de er gode å lene seg til. Ellers er jeg enig i at det nok vil gjøre mye å bytte stolene i første omgang.

Gammel 07-04-08, 08:54   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men kan jeg gjøre noe med stolene så de blir hvite? Trekk eller noe?

Du kan sy trekk. Det er ikke vanskelig.

Selv om stolene er bastante vil det virke mye lysere og luftigere når de får hvite trekk.
Legg et hvitt laken eller teppe over og "prøv".

Gammel 07-04-08, 13:13   #7
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men jeg tror hvitt bord og røde stoler hadde blitt kult.
Men du kan også ha hvitt bord og hvite stoler og heller satse på rødt stæsj.

Gammel 07-04-08, 23:22   #8
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men jeg tror hvitt bord og røde stoler hadde blitt kult.
Men du kan også ha hvitt bord og hvite stoler og heller satse på rødt stæsj.

Enig med Ekkir: Hvitt bord - og røde stoler. -og så hadde jeg gått for en liftgardin med innslag av rødt i .

Gammel 08-04-08, 12:02   #9
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Enig med Ekkir: Hvitt bord - og røde stoler. -og så hadde jeg gått for en liftgardin med innslag av rødt i .

Det tror jeg totalt blir litt for mye rødt, og litt for bohus-matchende.
Men liftgardin kommer, og det blir sikkert noe rødt i den fordi jeg elsker den fargen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.