Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-08, 22:11   #1
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Hvordan finne ut hvem som sender meldinger?

Google?

Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:13   #2
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller gi meg telefonnummret, så skal jeg "feilringe". "Ikke kommet til Kari, sier du. Hvem snakker jeg med?"

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 09:40   #3
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde selvsagt ringt fra et skjult/annet nummer og hørt på stemmen.

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Eller gi meg telefonnummret, så skal jeg "feilringe". "Ikke kommet til Kari, sier du. Hvem snakker jeg med?"

Den der funker ikke på meg.
Jeg spør bare hvem du som ringer er ute etter og forteller deg at du har kommet feil.
Uten noen flere opplysninger.

Gammel 07-04-08, 10:06   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns du skal være litt forsiktig jeg, Kirsebær. :engstelig: Jeg får dårlige vibber av slik luring og syns det er mye mer skummelt enn morsomt og spennende.

Hm... Jeg klarer ikke for alt i verden å synes dette er skummelt, eller ekkelt eller noe iden løypa.
Jeg er ganske sikker på at det er noen jeg kjenner. Og jeg syns kanskje ikke det er så vledig spennende heller. Mer interessant. Morsomt. og litt snålt.

(Og om jeg skal gå litt i meg selv, og det skal man jo, så har jeg flørtet med hele verden den siste måned, ( :nysingel-så-det-holder: ) så om noen tror at jeg er 'ut der' igjen, så er det ikke så rart.)

Gammel 06-04-08, 22:13   #5
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Google?

Det kan fort lønne seg å google telefonnummer når de ikke gir treff. Jeg har funnet ut mye moro på det viset.

Eller. Jeg skryter på meg moro nå, men jeg finner da ut ting.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.