|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Nei, analfabeter vil vi ikke haSiste utspill fra Frp.
At det er krig, sult og annet spiller ingen rolle, det er lese- og skriveferdighetene som er essensielt.
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haJepp. De er dessuten garantert potensielle terrorister.
|
|
|
#6 |
|
Peppy!
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke ha
Naturligvis. Ettersom disse menneskene ikke har fylt opp hjernen med å lære et skriftspråk så vil de ha kjempemange ledige hjerneceller som kan brukes til å utvikle Ekstremt Skummelt Sprengstoff. Analfabeter er dødsfarlige. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haEr ikkje det litt paradoksalt, FrP sine eigne rettskrivingsferdigheiter tatt i betraktning? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haEller hva med denne?
Jaudå. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haOg dette er det de skal gå på valg med, for som de selv sier så er det ikke sannsynlig at de får gjennomslag i stortinget for denne nye utlendingsloven, men det er viktig å få det frem og få fokus på det før neste års valg |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haJeg lurer på om det tilknytningskravet gjelder adopterte også. Vil en person som er adoptert fra Kina og som er på ferie i Kina, treffer en kineser, forelsker seg og vil ha h*n med hjem, heller måtte flytte til Kina fordi tilknytningen under ett blir størst den veien?
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Jeg begriper det ikke. Rett og slett. Jeg fatter ikke hvor de kommer fra.
|
|
|
#16 |
|
Tittel og tittel....
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Absolut ateist
|
Hvorfor det? Når du har en som ser ut som en kineser samt en som ER kineser både i utseende og som person, så er vel summen større i Kinas favør.
|
|
|
#19 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haHar ikke Danmark et lignende tilknytingskrav? Jeg leste noe for en god stund siden at dette kravet bl.a. gikk ut over adopterte og dansker som har studert i utlandet og funnet seg en partner der. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Nei, analfabeter vil vi ikke haMen hva om den kinesiske adopterte i tillegg har dysleksi? |
|
![]() |
|
|