Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg din stil

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-08, 17:37   #21
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din stil

Sånn vil jeg ha det!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 17:58   #22
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har denne sofaen

Med dette bordet.

Denne tv-dingsen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 18:05   #23
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her en noen livebilder. Tilbehøret er ikke helt det samme nå som da bildene ble tatt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0280.jpg (187,0 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg DSC00245.JPG (35,2 KB, 23 visninger)
Filtype: jpg DSC00171.JPG (50,6 KB, 18 visninger)

Gammel 07-04-08, 18:08   #24
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Mer.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00170.JPG (37,8 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg DSC00152.JPG (30,4 KB, 31 visninger)
Filtype: jpg DSC00151.JPG (32,0 KB, 35 visninger)
Filtype: jpg DSC00149.JPG (38,6 KB, 26 visninger)
Filtype: jpg DSC00147.JPG (34,3 KB, 27 visninger)

Gammel 07-04-08, 18:12   #25
Left
Passiv

Standard

Sånn vil jeg ha det:
Lyst kjøkken, men ville hatt dører/skuffer nede i mørkt tre. Glatt.

Dette badet, mens med andre farger.

Sånne stoler vil jeg ha i biblioteket:

Her skal det ikke være riktig så stramt som i stuen. Bokhyller fra tak til gulv, et lite bord, og minst to gode stoler. Godt leselys. Lys farge på vegger, sprite opp med puter og annet krimskrams.

Syntes den sofaen her var knalltøff, men er nok redd jeg ville blitt lei fargen etter en tid. :

Det ville nok blitt mer noe sånt:

I stua vil jeg ha det ganske stramt, med lite stæsj. Noen puter, brikker, og kaaanskje gardiner. Kommer an på hvordan vinduene er. Det beste er uten. Slippe inn mest mulig luft og lys.

Dette spisestuebordet, eller noe som likner:

Så ville jeg hatt slike stoler:

6 stk, og på hver ende ville jeg hatt en slik:

Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 21:26   #26
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell ser på Cheers!

Gammel 07-04-08, 21:28   #27
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Gammelt bilde, men det stemmer ser jeg. Mannen ser på alt!

Gammel 07-04-08, 21:37   #28
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det ville nok blitt mer noe sånt:

Den har jeg! Veldig fornøyd.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 21:42   #29
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spisestuen min. Bordet er i såpevasket bøk som skapet, men er for anledningen dekket av en duk.

Dette har jeg hatt i mange år, og blir ikke lei.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Resize of Rotation of Bilde 006.jpg (47,5 KB, 43 visninger)

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 21:51   #30
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Fytti, for et lekkert skap!

Gammel 08-04-08, 11:26   #31
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Utrolig flott !

Gammel 08-04-08, 17:35   #32
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Skulle gjerne hatt et par hundre tusen og handlet for i den butikken, ja.

Gammel 08-04-08, 19:05   #33
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Sånn vil jeg ha det!

Typisk Cilens stil ja. Et åpent skap som det stikker masse drit ut av.. Hilsen mannen

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 21:12   #34
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Kom deg vekk fra cilen-PC-en, og ta den dårlige smaken din med deg!

Gammel 08-04-08, 21:21   #35
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kom deg vekk fra cilen-PC-en, og ta den dårlige smaken din med deg!

Nemlig.

Stua mi kunne veldig gjerne sett slik ut:

Gammel 08-04-08, 21:24   #36
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drømmer om skikkelig amerikansk Diner-stil på kjøkkenet. Respatexbord, stålben, vinylfliser, plakater...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 21:26   #37
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Der snakker vi 20 i stil, Miss Norway!

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 21:41   #38
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Ja, den henger jeg meg på, Miss N.

Gammel 08-04-08, 21:41   #39
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi har denne sofae

Med dette bordet.

Denne tv-dingsen.

Er helt på nett med Karamell sin stil når det kommer til disse møblene

Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 21:42   #40
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg drømmer om skikkelig amerikansk Diner-stil på kjøkkenet. Respatexbord, stålben, vinylfliser, plakater...

Det der var fullstendig dritfett!! (som min ynste bror ville sagt)

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.