|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Ville du reist til Uganda?Det er snakk om å reise til Uganda for å titte på noe greier (ikke ferie). Jeg tenkte først at det hørtes spennende og interessant ut, og jeg kunne tenke meg å bli med. Det er snakk om kort tid, kanskje en uke eller så. Jeg leste først litt her: http://www.visituganda.com/home.html |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Ville du reist til Uganda?Jeg hadde ikke dratt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ville du reist til Uganda?Jeg tror jeg hadde dratt hvis det var en mer dyptliggende grunn enn å se nilkrokodiller og gorillaer. Men det er bare basert på hva du skriver i innlegget dittt, altså, jeg har ikke satt meg inn i saken. Jeg ville ikke tatt med barn.
|
|
|
#5 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du reist til Uganda?Så merkelig at du spør om det akkurat nå. (Igjen.
|
|
|
#7 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du reist til Uganda?Eg hadde ikkje reist. Eg er i utgangspunktet ei skikkeleg pyse og tryggheitsjunkie etter at eg fekk barn, og dersom det er ein reell fare ved å reise nokon stad let eg vere. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du reist til Uganda?Nei, det hadde jeg ikke gjort. Men nå er jeg så pinglete at jeg feks heller ikke ville vurdert Thailand og områdene rundt der om vinteren pga "faren" for flodbølger.
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Ville du reist til Uganda?
Å ja! Jeg ville definitivt dratt. Vi har reist endel, og har valgt å følge UD's anbefalinger kombinert med sunn fornuft. |
|
|
|
#10 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du reist til Uganda?Min mor stortrives i alle fall. Og vi gleder oss veldig til å reise. Det er veldig stor forskjell mellom å reise til Kampala og områdene i nord. Kan ikke sammenlignes!
|
|
|
#11 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ville du reist til Uganda?Jeg hadde dratt, men er usikker på om jeg hadde tatt med barn. Jeg syns UDs reiseråd er en grei tommelfingerregel. Er det jobbrelatert? Og sammen med andre fra jobben? Da er det vel et opplegg rundt dere på en eller annen måte.
|
|
|
|
#12 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ville du reist til Uganda?Ja, det ville jeg nok. Men uten barn.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Ville du reist til Uganda?Jeg ville definitivt dratt. Jeg kjenner folk som er der nå, og de har ikke beskrevet det som veldig farlig. Men man må jo ta sine forholdsregler så klart. Sist redigert av Manitoba : 10-04-08 kl 14:34. |
|
|
|
#15 |
|
Textrovert
|
Jeg er enig med glitter.
|
|
|
#16 |
|
Epikur
|
Sv: Ville du reist til Uganda?Onkelen min har bodd i Afrika i mange mange år og var i Uganda for ikke lenge siden. Det er visst helt fint.
|
|
|
#17 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Ville du reist til Uganda?Jeg ville ikke dratt. Men jeg er veldig knyttet til vestlig levestandard, så er det sagt.
|
|
|
#18 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du reist til Uganda?Pappa har jobbet med et prosjekt der en lang stund.
|
|
|
|
#19 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Ville du reist til Uganda?Jeg hadde absolutt dratt. Har faktisk litt lyst til å dra dit.
|
|
|
#20 |
|
anglofil
Jeg også, gud jeg vil til Uganda, Ghana og Senegal. Kjenner ei som jobber med et prosjekt der og har vært der en del de siste siste årene, hun anefaler det også på det sterkeste. Har vært i Afrika før og håper å reise dit igjen mange mange ganger. |
|
|
|
![]() |
|
|