Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hva regner du som sentralt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva regner du som et sentralt sted å bo?
Nærhet til Oslo 13 14,77%
At det er nærme en by 31 35,23%
At stedet selv har bystatus 14 15,91%
Butikk, lege, skole og jobb er i nærheten 40 45,45%
God offentlig kommunikasjon til alle offentlige tilbud og fasiliteter 41 46,59%
Stor befolkningstetthet, uavhengig av offentlige tilbud 2 2,27%
Stor befolkningstetthet, med mange offentlige tilbud 28 31,82%
Oslo 13 14,77%
Annet - spesifiser i tråden 4 4,55%
Dustepoll 3 3,41%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 88. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-08, 13:15   #23
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Hva regner du som sentralt?

Vi bor egentlig utpå landet. For oss er det sentralt likevel - vi kan gå til butikken om vi trenger, vi har kort vei (ca 15 min) å kjøre til jobb og det er sånn passe kort vei til jernbanestasjonen. I tillegg er det ikke lange snutten før vi er på E18, og derfra har vi kort vei til en god del byer rundt oss.

For oss/meg er det viktig med kort vei til jobb og til E18, det siste fordi mine brødre bor i helt ulike fylker (Buskerud og Akershus) og vi gjerne vil holde kontakten med dem også. En god del av våre venner bor også i andre fylker enn oss, så mobilitet er viktig.

Da jeg bodde i Oslo var det sentralt dersom jeg hadde kort vei til buss og bane og ikke brukte mer enn en halvtime til jobb.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.