|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sett så stygt badJeg er rimelig sær, men jeg synes heller ikke det badet var SÅ ille. Så lenge det er reint, hadde jeg ikke brydd meg. Men de kunne spandert et nytt dusjforheng, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
seru
|
![]() Sv: Har dere sett så stygt badUff, da jeg så overskriften her var jeg nesten redd noen hadde satt inn før-bilder fra badet mitt...
![]() |
![]() |
#3 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sett så stygt badDet var jo egentlig ikke ille i det hele tatt om man ser bort fra dusjforhenget. Med et grønt eller hvitt dusjforheng ville det jo rett og slett bli retro og stilig.
![]() |
#4 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sett så stygt badNå fikk jeg nesten lyst til å ta bildet av badet vårt bare for å vise at det finnes styggere
![]() |
#5 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Har dere sett så stygt bad
Hehe, så nå at du hadde svart nesten det samme som meg
![]() |
#7 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Har dere sett så stygt badJeg syns faktisk badet var stilig. Med et annen dusjforheng og litt stæsj kunne jeg gjerne ha levd med et slikt bad. Vi bodde i 8 år med et knallorange bad med ødelagt gulvbelegg (og rosa dusjforheng
![]() |
|
|