|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGEn passe stille og rolig helg, med avslappede og "rolige"* unger. Kose oss, være ute, spise god mat og komme seg etter en hektisk uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGDer kan være alt fra en helg bare i latskapens tegn, til en helg hvor vi har fått gjort masse i huset eller hagen, eller til en helg på besøk, eller en helg med litt av hvert. Det kommer litt an på hva vi har lyst til, hvor slitne vi er og hva vi burde ha fått gjort.
![]() |
#3 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGDet er å gjøre akkurat hva vi vil i grunnen.
![]() |
#4 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Re: Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGEn god helg er en helg mannen min ikke jobber :lei:
![]() |
#6 |
Leser
|
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGNoe annet en hverdagen. Har jeg hatt det travelt i uka, vil jeg sitte hjemme og se på TV - helst alene. Har det vært rolige dager vil jeg ha futt og fart. Vi er alltid noe ute i helgene, våre unger blir grinete av å være inne hele dagen uansett hva vi gjør.
![]() |
#7 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGEn god helg er når jeg ikke har arbeidshelg - en enda bedre helg er når verken jeg eller mannen har arbeidshelg! (jobber hver 3. helg, mannen jobber hver 4. og 5. helg
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noen gode forslag på definisjonen av en GOD HELGI og med at jeg går hjemme i permisjon, så er en god helg en helg hvor hvor vi gjør masse. Ute på tur, har besøk, er på besøk etc. En god helg er en sosial helg for meg.
![]() |
|
|