Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-08, 14:41   #21
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Greit jeg er FERSK i dette forumet!

Men jeg fikk nå uansett utrolig mange tilbakemeldinger på kort tid. Det er vel nå en skal si dere lar dere lett provosere. TULLA

Gammel 11-04-08, 14:45   #22
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Provosert? :kjenner etter: Nei, kjenner ingenting.

Gammel 11-04-08, 14:45   #23
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tulla.

Gammel 11-04-08, 14:46   #24
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiken38, her.

Men jeg fikk nå uansett utrolig mange tilbakemeldinger på kort tid. Det er vel nå en skal si dere lar dere lett provosere. TULLA

Så fint at du fikk en anledning til å slenge ut dette.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 14:51   #25
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange tilbakemeldinger, ja. Det blir som regel det av prikkesutring og slikt.

Og jeg er en av dem som gjerne prikker i tråder jeg ikke skriver i, det varierer litt om jeg skriver eller prikker eller gjør begge deler. Det gjelder både røde og grønne prikker.
Og så lurer jeg litt på hvorfor du bruker så stor font, Maiken38?

Gammel 11-04-08, 14:53   #26
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis tilbakemeldinger betyr at man er provosert sier det litt om hele forumet. Spesielt mtp de som limer inn bilder av unger og får provoserte tilbakemeldinger som "Så nydelig han er. "

Gammel 11-04-08, 14:53   #27
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk lyst på bolle.

Gammel 11-04-08, 14:54   #28
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvis tilbakemeldinger betyr at man er provosert sier det litt om hele forumet. Spesielt mtp de som limer inn bilder av unger og får provoserte tilbakemeldinger som "Så nydelig han er. "

Gammel 11-04-08, 14:54   #29
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må virkelig innrømme at jeg overhode ikke har noen strategi for prikking, ei heller noen hukommelse for hva jeg gjør og ikke gjør. Jeg prikker når det passer seg. Eller rettere sagt når jeg synes det passer seg .

Og så roper jeg ikke så ofte, men det hender jeg snakker veldig lavt. Og jeg synes at smilefjesene er halve gleden ved FP. Sånn ca .

Gammel 11-04-08, 14:54   #30
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gris.

Gammel 11-04-08, 14:54   #31
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg fikk lyst på bolle.

På grunn av Safran? Det gjør jeg alltid når jeg ser avataren til Safran. Helt til jeg kommer på at det er lussekatter - og det har jeg aldri lyst på.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 14:54   #32
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått i meg for mye suppe.

Gammel 11-04-08, 14:55   #33
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Provosert? TULLA?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 14:56   #34
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Gris.

Bollemus?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

På grunn av Safran? Det gjør jeg alltid når jeg ser avataren til Safran. Helt til jeg kommer på at det er lussekatter - og det har jeg aldri lyst på.

Jeg bare later som om det er bolle, eller kanskje et skolebrød.

Gammel 11-04-08, 14:58   #35
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjenner at jeg trives her.

Gammel 11-04-08, 14:58   #36
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Bollemus?

Jeg bare later som om det er bolle, eller kanskje et skolebrød.

Safranboller!
Jeg har safran dilla. Har huset fult av ekte safran!

Gammel 11-04-08, 15:00   #37
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker effekten jeg har på dere.

Gammel 11-04-08, 15:00   #38
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nei jeg er heller ingen fan av lussekatter men skolebrød derimot, da snakker vi. Men det må helst være den hjemmebakte sorten. :elsker avsporinger:

Gammel 11-04-08, 15:02   #39
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg liker effekten jeg har på dere.

Men når det er sagt så liker jeg saftige safran. Dessuten så minner safranens gulfarge meg om påsken og i påsken er marsipan høydaren.

Gammel 11-04-08, 15:03   #40
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Jeg har dilla på Safran som i personen, og ikke safran som i krydderet.

Og skolebrød, ja. Har jeg ikke spist siden jeg var 12 tror jeg. Faens evige slankekur.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
folkeskikk, nykommer, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.