Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-08, 20:34   #161
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Du få åpne vinduet AC se om det er noen å gripe tak i.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:35   #162
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag tidlig, før jeg vi dro på jobben.

Gammel 11-04-08, 20:36   #163
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke åpne vinduet når jeg har barna her. Og akkurat nå er jeg veldig fornøyd med å ha barna her.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:37   #164
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå kan dere godt holde kjeft. :singel:

Skal du låne gubben min i kveld?

Kødda

Gammel 11-04-08, 20:38   #165
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Nope. Funker ikke med musa mi.

Ctrl. og + kan gjøre samme nytten, her er det nemlig eple-tasten og +.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:41   #166
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nå kan dere godt holde kjeft. :singel:

*har nybadet, velduftende, deilig, langhåret rockemann i sofaen om en times tid*

Gammel 11-04-08, 20:42   #167
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

*har nybadet, velduftende, deilig, langhåret rockemann i sofaen om en times tid*

*glad jeg er singel*

Gammel 11-04-08, 20:43   #168
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, Enhjørning, jeg tenkte faktisk på deg på en greie jeg var på sist fredag. Masse langhårede og deilige rockemenn. Dog ikke veldig velduftende og nybadede, så vidt jeg fikk med meg. Fæisboker du?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:43   #169
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Åh, Enhjørning, jeg tenkte faktisk på deg på en greie jeg var på sist fredag. Masse langhårede og deilige rockemenn. Dog ikke veldig velduftende og nybadede, så vidt jeg fikk med meg. Fæisboker du?

Jess!

Gammel 11-04-08, 20:44   #170
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

*glad jeg er singel*

Gammel 11-04-08, 20:49   #171
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Åh. En sutreputre-tråd.

Jeg har også dårlig syn, -4,75 faktisk. Jeg tror jeg skal skrive alle innleggene mine litt stort heretter, slik at det blir lettere for meg å lese det fanstastisk flotte jeg skriver. Ja, det skal jeg.

Jeg tror jaggu med jeg skal skrive med rosa farge også.

Men jeg må sitte rimelig nærme for å se skriften din uten linser med mine -4,75 øyne, så du må nok watte opp størrelsen litt til.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:26   #172
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Er dette fremdeles en tråd for å sutreputre? Jeg har aldri fått rødprikk av hverken Sitron, Skremmeren eller Veronal og føler meg sant og si litt oversett.

Og i tillegg sitter det en gjeng selvgode damer og skryter på seg masse bolling. : også singel:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:28   #173
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått Skremmeprikk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:28   #174
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ler og ler og ler og ler.
Det passet fint med en underholdende fjase/krangle-tråd (stryk det som ikke passer) i kveld, siden det er freddan og mannen er borte. Ingen safranboller å oppdrive heller.

(Og så skjønte jeg endelig hvordan jeg kunne øke skriftstørrelsen på mannens laptop. Ctrl og scroll. Herlig!)

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:28   #175
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt gi deg en rødprikk, Balanse.
:edel:

Gammel 11-04-08, 21:29   #176
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte tanken, Ru, men så er jeg og Balanse blitt rajrajbestiser. :nudgenudge:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:34   #177
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg kan godt gi deg en rødprikk, Balanse.
:edel:

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg tenkte tanken, Ru, men så er jeg og Balanse blitt rajrajbestiser. :nudgenudge:

Åhh, dere er schå schøte :begynt på bolleerstatning og rajrajtrening:

Sist redigert av Balanse : 11-04-08 kl 21:47.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:42   #178
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hva i svarte skal det bety? Jeg synes det er skikkelig umodent å snakke indirekte om andre forumbrukere i en tråd uten å prikke vedkommende først!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:43   #179
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Ordet prikke ser alltid ut som noe heeelt annet når jeg leser det...........
Prikk også egentlig.

Gammel 11-04-08, 21:46   #180
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Er dette fremdeles en tråd for å sutreputre? Jeg har aldri fått rødprikk av hverken Sitron, Skremmeren eller Veronal og føler meg sant og si litt oversett.

Og i tillegg sitter det en gjeng selvgode damer og skryter på seg masse bolling. : også singel:

Nybadet rockemann kom akkurat ut fra badet kun iført håndkle og med det lange håret dryppende vått nedover skuldrene.

Svar

Emneord
folkeskikk, nykommer, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.