Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Marimekko på HM

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 09:58   #41
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marimekko på HM

Jeg kjøpte denne til Maisi (3).
I str. 1-2 år (det var den største). Hun brukte kjolen som tunika i går, med bukse under. KJEMPESØT! Resten av settet kan jeg jo kanskje sy no anna av?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 10:04   #42
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jeg kjøpte denne til Maisi (3).
I str. 1-2 år (det var den største). Hun brukte kjolen som tunika i går, med bukse under. KJEMPESØT! Resten av settet kan jeg jo kanskje sy no anna av?

De der var knallfine, dessverre hadde jeg ingen å kjøpe den til.

Det var en del ting som var finere i RL og en kjole som desverre ikke vil sitte på meg på noen år enda. (hengebuk).

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 10:21   #43
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser nå at toppen jeg har kjøpt ikke kan vaskes...Kun kjemisk rens.Men 70% bomull og 30% silke, hvorfor kan ikke den vaskes for hånd?

Gammel 13-04-08, 10:36   #44
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En TOPP som må renese?

Det høres jo praktisk ut. Tror jeg hadde tatt sjangsen på en håndvask.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 10:43   #45
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Mye jeg synes var helt grusomt, men likte bikinien som selvfølgelig
er utsolgt

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 11:18   #46
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Muligens ein avsporing, men var det nokon som høyrde intervjuet med Sigrid (med stum d!!!) på radio no i 11-1130-tida? Trur det var P4 eller kanal 24. Eg lurer på om det var ein spøk, dersom det ikkje var det...

Sigrid (med stum d!!!), som sjølv er designer, byrja intervjuet med å seie at ho heitte ikkje SigriD, men Sigrid med stum d! Og det gjentok ho eit par gonger.

Så slakta ho heile Marimekko-kolleksjonen. Hadde ho hatt barn, men det vart aldri barn på henne, ville ho aldri kledd sine barn med klær frå Marimekkos kolleksjon.

Ho fortalte også at ho sjølv hadde lansert ein kolleksjon som heitte Karigekko

Ho hadde dessutan laga ein suveren kolleksjon for Adelsten i si tid, men den kjeden vart jo lagt ned så det vart ingen suksess

Det må vel vere ein spøk?
Lyt google Karigekko eller variantar av dette navnet ettersom eg er usikker på om eg det var Karigekko ho sa.

Gammel 13-04-08, 11:40   #47
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

En TOPP som må renese?

Det høres jo praktisk ut. Tror jeg hadde tatt sjangsen på en håndvask.

Ja...Jeg tenkte ikke på at en slik topp måtte renses.Jakker sjekker jeg før jeg kjøper.Men ikke en vanlig topp til 149 kr.

Gammel 13-04-08, 11:54   #48
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Ja...Jeg tenkte ikke på at en slik topp måtte renses.Jakker sjekker jeg før jeg kjøper.Men ikke en vanlig topp til 149 kr.

Jeg hadde tatt sjansen på ull/silke/penprogram og laveste temperatur i maskinen, eller håndvask. Det pleier alltid å gå bra.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 12:05   #49
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo nesten like billig med ny topp som en rens.
Kanskje du bare skal kjøpe deg en 6-7 stykker, så har du igjennom sommeren?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 13:07   #50
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Muligens ein avsporing, men var det nokon som høyrde intervjuet med Sigrid (med stum d!!!) på radio no i 11-1130-tida? Trur det var P4 eller kanal 24. Eg lurer på om det var ein spøk, dersom det ikkje var det...

Sigrid (med stum d!!!), som sjølv er designer, byrja intervjuet med å seie at ho heitte ikkje SigriD, men Sigrid med stum d! Og det gjentok ho eit par gonger.

Så slakta ho heile Marimekko-kolleksjonen. Hadde ho hatt barn, men det vart aldri barn på henne, ville ho aldri kledd sine barn med klær frå Marimekkos kolleksjon.

Ho hadde dessutan laga ein suveren kolleksjon for Adelsten i si tid, men den kjeden vart jo lagt ned så det vart ingen suksess

Lyt google Karigekko eller variantar av dette navnet ettersom eg er usikker på om eg det var Karigekko ho sa.

Ble jo dritnysgjerrig jeg nå, og måtte forsøke finne ut hva dette var for noe.
Jeg fant noe som kan være henne det er snakk om?
http://sigrids.se/1207905008_marimekko_och_hm.html

Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 19:14   #51
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er jo nesten like billig med ny topp som en rens.
Kanskje du bare skal kjøpe deg en 6-7 stykker, så har du igjennom sommeren?

Nei jeg prøver og vaske den jeg.

Gammel 13-04-08, 19:16   #52
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Så kolleksjonen i butikken lørdag, og må si jeg ble litt lettere sjøsyk av fargene. Gud, så utrolig lysende.

Gammel 13-04-08, 19:33   #53
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Tror aldri jeg har sett noe mindre flatterende, med unntak av min far i badedrakt som resultat av et veddemål.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 19:47   #54
Solblomst
Passiv

Standard

Tror ikke det der er noe for meg, men man skal aldri si aldri.

Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 20:01   #55
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den kolleksjonen er overhodet ikke fin,syns jeg.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 20:04   #56
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næh...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 20:15   #57
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ble jo dritnysgjerrig jeg nå, og måtte forsøke finne ut hva dette var for noe.
Jeg fant noe som kan være henne det er snakk om?
http://sigrids.se/1207905008_marimekko_och_hm.html

Næh, trur ikkje det er denne dama.
Sigrid med stum d er norsk og ettersom det aldri vart barn på henne, reknar eg med ho er 45+

Det var forøvrig på Kanal 24 eg høyrde intervjuet/spøken.

Gammel 13-04-08, 20:47   #58
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den hørte jeg også, vanvittig morsomt. Det hørtes veldig ut som Solveig Kloppen. Hun jobber vel i radio også?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 20:50   #59
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Den hørte jeg også, vanvittig morsomt. Det hørtes veldig ut som Solveig Kloppen. Hun jobber vel i radio også?

Du trur det er ein spøk?
Eg hellar nok mest i den retningen, men iom. at eg ikkje høyrde introen, så kunne dei lurt meg

Gammel 13-04-08, 22:02   #60
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du trur det er ein spøk?
Eg hellar nok mest i den retningen, men iom. at eg ikkje høyrde introen, så kunne dei lurt meg

Jeg er ganske sikker på at det er det. Jeg hadde på radioen mens jeg laget mat, og hørte ikke egentlig så godt etter før hun presiserte dette med Sigrid med d, og først tenkte jeg at dette var en særdeles sær dame, men etterhvert ble jeg ganske sikker på at det var tull. Og ganske typisk Solveig Kloppen også.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
hm, marimekko

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.