Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Regntøy av god kvalitet som ikke koster skjorta?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 22:22   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regntøy av god kvalitet som ikke koster skjorta?

Reflex er bra. Det har ikke for, men har likevel et tynt-tynt innerlag. Jeg liker ikke fleecefor, blir fort for varmt. Med mindre det kan tas ut selvsagt.

Iben har nå hatt Reflex i hele høst og vår i skauen og det er ennå ikke hull i.

Gammel 13-04-08, 22:23   #2
Left
Passiv

Standard

Begge mine har hatt Reflex sitt, og det er finfint. Holdbart og bra.

Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 08:32   #3
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Reflex er bra. Det har ikke for, men har likevel et tynt-tynt innerlag. Jeg liker ikke fleecefor, blir fort for varmt. Med mindre det kan tas ut selvsagt.

Iben har nå hatt Reflex i hele høst og vår i skauen og det er ennå ikke hull i.

Enig. Reflex er mykt, billig og slitesterkt.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 08:50   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

De er skikkelig sleipe på Babyshop og henger ofte bare frem det til 399 . Dette har litt mer fancy mønster og sånn. Og så henger det bare 1 liten i str 80 eller noe av den andre typen, til 299,-, men dersom man spør har de gjerne flere på lager.

Sleipinger! Det skal jeg virkelig huske på. Jeg tror jeg tar en ringerunde først til de ulikie babyshoppene slik at jeg finner ut nøyaktig hva de har på lager før jeg stikker bort.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:26   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Sleipinger! Det skal jeg virkelig huske på. Jeg tror jeg tar en ringerunde først til de ulikie babyshoppene slik at jeg finner ut nøyaktig hva de har på lager før jeg stikker bort.

Ja, det er smart med en telefon. Altså, jeg skal ikke si at dette ALLTID skjer, men det har skjedd de to siste gangene jeg har kjøpt . Nå sist hang det ETT regntøy av billigtypen fremme, i str 80, og ca 15 sett av dyr type i alle størrelser. På forespørsel dukket det opp et helt fint sett av billigtypen i str 104 fra lageret.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:57   #6
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Reflex selges vel ikke på nett, nei?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 21:02   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Her selges det

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 21:04   #8
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Her selges det

Flotters! Takk for link.

Gammel 14-04-08, 21:10   #9
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Her selges det

Tusen takk!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 21:02   #10
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Reflex selges vel ikke på nett, nei?

Ser ikke slik ut på hjemmesiden deres: http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=87

Emneord
regntøy til barn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.