|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpeDa har jeg fått bestilt skjold i størrelse L og XL, som er henholdsvis 3 og 6 mm større i "røret" enn standardskjoldet. Bestilte på et apotek i Alliancekjeden. Får dem i morgen og krysser fingre for at et av dem er riktig størrelse og fungerer |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpeJeg hadde Medela Mini Electric sist, og steriliserte både munnstykke og flaske (liten, i myk plast) i microen hele tiden. Senest i forrige uke da jeg gjorde alt klart til andre runde.
|
|
|
#23 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpe
Helt sikkert? Jeg er så lei av den kokingen. Det står jo at den kan dampsteriliseres, men også bilde av mikrobølgeovn med kryss over og "ingen mikrobølger". Kanskje det er fare for lekkasje av farlige stoffer og ikke smelting som er greia? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt sikkert at det ikke ble noe smelting, ikke 100% sikkert at jeg sjekket det med bruksanvisningen, men jeg pleier alltid å gjøre det. Skal se om jeg finner igjen bruksanvisningen.
|
|
|
#25 |
|
trøtt
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpeJeg har også sterilisert Medelaflasker i mikroen over en lengre periode, uten at det har skjedd noe med flaskene så vidt jeg kan se. Men jeg tror nok at jeg valgte å overse det som stod i (den elendige og rotete) bruksanvisningen om rengjøring, altså... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpeJeg har sterilisert medela i mikroen utallige ganger uten problemer.
|
|
|
#27 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpeSupert at du fikk større sjold så billig da zol!! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpeJeg steriliserte min Medela Swing i microsterilisator, så solgte jeg sterilisatoren videre til en venninne av meg, og hennes pumpe ble ødelagt i sterilisatoren!!
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 15-04-08 kl 13:46. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
trøtt
|
Du puttet vel ikke selve pumpa i mikoen? |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Har bakt søte kaker
|
Selvsagt ikke. Det skulle tatt seg ut. Du skjønner, jeg fikk litt melk på motoren! Haha.
|
![]() |
|
|