Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Andre fora

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 12:56   #61
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Andre fora

Jeg litt på et lukket forum hvor det opprinnelig var folk fra min barselgruppe, er av og til innom barselgruppen min på NM, og så er jeg innom scrapping.no. Men det er svært lite på de andre plassene i forhold til her.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 13:12   #62
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter at jeg entret FP har jeg vært trofast her.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 10:19   #63
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var på SM til luringen kom i november, nå har desemberklubben eget lukket forum som jeg er en del på. Kikker innom NM, men er her på FP daglig nå.

Gammel 14-04-08, 10:46   #64
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er aktiv her og på tvillingforum.com. Ellers er jeg innom NM og leser på Hus og hjem-forumet ganske ofte; jeg elsker byggetråder. I tillegg er jeg registrert på flere forum der jeg bare er innom sporadisk, feks. lavkarbo.no og scrapping.no.

Gammel 14-04-08, 10:57   #65
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er registrert på mange forum, men det er vel helst Ønskebarn jeg bruker i tillegg til FP. KG og NM gikk jeg lei for flere år siden, og ellers er de fleste forum mer rettet mot spesielle problemstillinger eller interesser og ikke generelle forum slik som FP. Jeg kunne for øvrig godt tenke meg å finne en amerikansk variant av FP.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 22:22   #66
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm... Er på SG - dvs nå er jeg bare innom av og til, var på ØB inntil vi avsluttet adopsjonsprosessen, leser på SG-venninners dagbøker inne på SM, titter innom steforeldreforumet på NM, er på sliterforum og et annet lukket forum. Pluss ravelry.com. Inkl FP blir det... *leter frem fingre for å telle* Tja - åtte? Som jeg titter innom med ujevne mellomrom altså.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
fora

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.