Sv: Sitronen
Opprinnelig lagt inn av Mica, her.
Tja, det kommer jo igjen an på hvem som er avsender da. Hvis feks Skremmeren eller Sitron kommer med usaklig sleivspark så ville jeg nok ikke blitt så overrasket, hvis derimot feks Jessica, Teofelia eller for du hadde kommet med noe slikt hadde jeg nok hatt mer behov for et oppklaringsbehov. Men jeg tviler på at jeg ville ha vært så oppmerksomhetssyk at jeg hadde startet en egen tråd om det.
Det har du helt rett i. Jeg syns man skal vokte seg vel for å kalle folk her inne for noe. Om jeg skulle brukt ordet nek mot noen så måtte det være noen jeg kjente veldig godt. Når man er på et forum og diskuterer med mennesker man ikke kjenner syns jeg det er vanlig folkeskikk å holde seg til diskusjonen i stedet for å fortelle folk at de ikke er intelligente, de er nek osv. Det er respektløst....
I tråden om eggdonasjon kommer Sitronen, med en del kommentarer i forbindelse med det jeg skriver der hun antyder at jeg er helt "dust"... fordi jeg mener det jeg gjør. Det blir for dumt og tar fokus fra saken....
Heldigvis vet jeg at jeg ikke er dust, et nek kan nok være jeg er da 
|