|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått nytt nick
|
Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Jeg har fått i oppdrag å arrangere en konfernse for ca. 25 stykker i Mai. De reiser på formiddagen og kommer hjem påfølgende kveld, så det må ikke være så langt unna. er det noen som har noen forslag og gjerne har tips om et OK hotell å legge konferansen til? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Ikke Strømstad, men vil tipse om Kleivstua ca. 45 min fra Oslo. Var der med jobben, og det var et fantastisk sted. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Vil også anbefale Kleivstua!
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Hvis du vil gjøre det litt mer spennende så er Oscarsborg fint! Da kan dere reise ut med båt.
|
|
|
#5 |
|
--
|
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Refsnes Gods? www.refsnesgods.no |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Permakulturell
|
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Er 2 timer max altså? For jeg kan jo for nte gang anbefale Smögens havsbad ... Skal dit om 2 uker selv, men da på spaweekend.
|
|
|
#7 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?
Strømstad: Laholmen |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Sundvollen?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Det ligger altså nær Hønefoss i idylliske omgivelser. Det er Norges eldste fremdeles eksisterende hotell, og veldig flott. Fantastisk mat, og en stor innsjø (øh.. Tyrifjorden?) et par meter unna. Svømmebasseng og spa.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Sundvollen var faktiskt ett overraskende bra konferansehotell. Med utrolig bra mat, og vin.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Klækken er også fint - ca 30 min lenger å kjøre enn Sundvolden, men likevel ikke mer enn en drøy time fra Oslo sentrum (hvis jeg husker riktig...). |
|
|
|
#14 |
|
Trallallaa
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Selvfølgelig, Klækken. Det er jo ett flott sted. Også med nydelig mat og vin.
|
|
|
#15 |
|
lykkelig
|
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Jeg synes Sundvollen er det verste konferansehotellet jeg har vært på. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Hurdalsjøen hotell og konferansesenter er også et bra sted å dra.
|
|
|
|
#17 |
|
Trallallaa
Har vi vært på samme sted?
|
|
|
#18 |
|
lykkelig
|
Virker nesten ikke slik. Vi var der på konferanse for 3 år siden. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
--
|
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Jeg var heller ikke imponert over Sundvollen. Tragisk rom og dårlig frokost. Ellers var det helt greit altså, men har jo hørt mye om det og trodde vel det skulle ha litt høyere standard. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bra konferanse-mål max to timers busstur fra Oslo?Jeg har vært flere ganger på Holmsbu SPA hotell og synes det er et fantastisk deilig sted. Maten er prima, utsikten fra badstuen er herlig og behandlingene er digg
|
![]() |
|
|