Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger nye sko.

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 21:05   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger nye sko.

Kriterier:

Har bekkenløsning så de må ha demping.
De må kunne brukes til skjørt og bukse.
Skole og fest.

Nå går jeg i til alt. Så alle skjørtene har vert i skapet siden jeg ble gravid.

Tips?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:13   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger nye sko.

Jeg kjører på med tips om el Naturalista her også, jeg. Jeg hadde stor glede av et par slike mot slutten av forrige svangerskap - akkurat passe høye og veldig myke. Her er et eksempel:

De finnes i mange modeller, hælhøyder og farger. Camper er også et godt tips, men jeg synes nesten el Naturalista har bedre demping. Ellers er merket Think! noe å tenke på. Jeg har også god erfaring med et merke som heter Khrio - det er nesten de beste skoene jeg har hatt.

Alle disse merkene finnes på velassorterte Design Forum-butikker. Ellers kan det godt tenkes at joggeskomerker som Nike også har noen "normale" sko som kan gå til skjørt.

Gammel 15-04-08, 21:14   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De skoen der har jeg også og de er helt fantastiske. Jeg må ha gode sko og de som Elinblu linker til kan jeg sveve rundt på hele dagen. De og så Crocs.

Gammel 15-04-08, 21:15   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Crocs

Lurer på om noen av disse merkene finnes på Lagunen *sjekker litt*

Gammel 15-04-08, 21:16   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den over er i sentrum iallfall.

Gammel 15-04-08, 21:18   #6
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Hva med et par kule Nike Shox?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:20   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Går det til skjørt?

Har gått med svarte høyhelte støveletter i mange år, men nå får jeg vondt bare jeg tenker på det.

Er veldig glad i ecco skoene mine, men savner skjørt.

Gammel 15-04-08, 21:21   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Er veldig glad i ecco skoene mine, men savner skjørt.

Men Ecco har jo også mange skjørtevennlige modeller.

Gammel 15-04-08, 21:23   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Har prøvd litt ecco sko som ikke er joggesko men synes ikke alltid de er så myke, Men de er bedre enn mange andre.

Ser de har el Naturalista på lagunen ihvertfall. Skal prøve i morgen.

Gammel 16-04-08, 18:29   #10
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Disse hadde de på lagunen. Kjempefine, men for lav over vristen.
Fant ingen andre sko jeg likte. Var noen fine på ecco butikken, men mange var alt for konete for ei jente på 21år.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.