|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Jeg drikker aldri hvis jeg skal kjøre bil. |
![]() |
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Jeg drakk engang ett glass rødvin tidlig på kvelden og kjørte hjem i 3 tiden på natten. Selvfølgelig hadde jeg følge av onkel politi bak meg, og så nervøs som jeg var da har jeg sjelden vært. Og det tiltross for at det da var gått minst 7 timer siden glasset var inntatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?
Det er rart det der, at vi får en psykisk sperre, når det er samme dag. Hadde du tatt det ene vinglasset på kvelden, og så satt deg i bilen 7 timer senere, på morgenen, så hadde du ikke tenkt på det vinglasset en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Det hender en veldig sjelden gang at jeg tar et halvt glass vin tidlig på kvelden hvis jeg skal kjøre hjem mer enn 3-4 timer senere. Evt. smaker noen slurker av noen som ikke skal kjøre, sånn for å få den gode vin-og-mat kombinasjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Jeg har aldri drukket alkohol og kjørt samme dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?Jeg drikker aldri hvis jeg skal kjøre. |
![]() |
![]() |
|
|