Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-08, 09:06   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Nei, det gjør jeg ikke - den sjansen ser jeg ingen grunn til å ta. Hvis jeg først skal drikke, skal det dessuten helst være minst to glass. Da kjører jeg i alle fall ikke bil. Jeg er av typen som blir fullstendig svett hvis jeg ser en politibil når jeg er ute og kjører, og kan finne på å bli vilt nervøs hvis det er 2-3 dager siden jeg drakk 3 glass vin.

Når jeg tenker meg om, tror jeg at jeg har kjørt noen hundre meter samme dag som jeg har drukket. Da har jeg tatt ett eller to glass vin på ettermiddagen, noe jeg en gang rett og slett glemte da jeg flyttet bilen sent samme kveld. Jeg ble oppriktig sjokkert over meg selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.