|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Fra å være litt avhengi, så har jeg droppa hele facebook. Syns det ble litt slitsomt,og slettet meg som bruker.
![]() |
#102 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Er medlem men synes ikke det er så veldig intresant lengre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Facebook er gøy de første ukene, men så dabber det ned litt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Til begynnelsen var det spennende. nå er jeg kanskje innom noen få ganger i mnd. Er kjekt for meg som har jobbet på båt, og se hvor alle er blitt av og ha litt kontakt. men alle de invitasjonstingene bryr jeg meg mindre enn lite om. Er også kjekt å se oppdaterte bilder av sletningene mine som er spredd over hele landet |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Nybegynner
Hvor: stavanger
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?synes det er ganske greit men legger ikke ut bilder o.l. for da mister eg kontrollen over de men er grei måte og holde kontakt med skolen o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg har aldri vært på Facebook og har heller ingen planer om det. :sikkert-sær-og-rar: |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er der daglig. Nå har det kommet chattemuligheter der også. Jeg holder kontakt med medstudenter og tidligere bekjente der. Vil savne det om jeg hadde slettet meg. Har også hatt kontakt med min niese som reiser i Sør-Amerika nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Facebook var spennende en veldig kort tid, men ganske kjapt kjentes det ubehagelig å være der. Dette fordi jeg ikke trengte å vite hva "gud og hverman" til en hver tid gjorde og plutselig dukket det opp forespørsel på "venner" som jeg ikke engang hilste på i byen. Meldte med fort ut... |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Snart husvarm
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Ble veldig fort kjedelig ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
Hvor: Buskerud
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg syns facebook er helt genialt jeg! Er innom der flere ganger i uka. Bruker kun facebook til å holde kontakt med gamle kjente, og ignorerer alle "innbydelser" jeg får. Syns det er gøy å se på bilder som folk legger ut, og følge med på hva folk driver med for tiden, alle er jo spredt utover hele veden, så det er supert å ha alle samlet på facebook, oversiktlig og geit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Mener du stalkbook? |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Done. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Syns ikke face book er så dumt jeg. Bruker ikke så mye tid på det som før, men kunne ikke tenkt meg å slette kontoen. Er stort sett inne når jeg ser at jeg har fått meldinger eller venneforespørsler. Det dukker jo stadig opp kjente fra mange år tilbake og det syns jeg er kjempekoselig.
![]() |
#115 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Facebook er veldig ok. Man kan kontakte tidligere bekjente der som det ikke ville vært naturlig å ta kontakt med ellers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Facebook er perfekt for å holde seg oppdatert på ekser man ikke har kontakt med eller som man har på vennelista...
![]() |
#118 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Hvor har du fått med deg det fra da ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
nygift
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Fra facebook!
![]() |
#120 |
nygift
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?With lawsuit pending, Facebook could shut down
![]() |
Emneord |
|
|