Sv: Takhøyde i forum
Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.
Mens vi først er inne på grønne prikker, er det slik at i tråder hvor det har stormet rundt meg, har det haglet med grønne prikker istedet for støtte i tråden. At det oppleves vanskelig å støtte i tråden, er faktisk ikke så altfor oppløftende på FP sine vegne.
Det var noe sånt jeg tenkte på.. Jeg syns generelt det er viktig at folk blir litt bevisste på at de tør å si ifra om hva de liker eller ikke liker, man kan jo fremdeles gjøre det på en ok måte. Det gjelder både irl og på nett. Det er minst like viktig å tørre å si fra (vise hva man står for og mener) som å klage på andre hvis man mener de blir for tydelige eller et eller annet.
Har også tenkt litt på alle de ymse hersketeknikkene som det antydes noe om; på nett (og også det virkelige liv) syns jeg det kan være vanskelig å fastslå med sikkerhet OM og hvilken teknikk folk bruker, det fordrer jo at man kjenner vedkommende litt godt, for å kunne fastslå sånt.. Så derfor er det sjelden jeg gidder bruke mye tid på å analysere hvilken teknikk noen rundt meg bruker, og hvorfor de gjør det.. Tenker ihverfall at det er viktig avvente litt før den store hobbypsykologn slippes ukritisk løs