|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er Cand. Mag. fra NTNU med mellomfag medievitenskap + sosiologi og Nordisk språk og litteratur. Var også innom et år på sykepleiestudiet og har tatt noen ekstra fag på universitetet.
![]() |
#62 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Høgskolen i Molde, Bachelor i sykepleie. Er nok ikke ferdig med det. |
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg studerer ved Høgskolen i Bodø og er på vei til å bli siviløkonom. Ved siden av jobber jeg som programmerer i en stor organisasjon innen markedsanalyse, en bransje jeg trives veldig godt i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
både her og der
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er cand.philol. med hovedfag i fransk, engelsk grunnfag, nordisk grunnfag og psykologi grunnfag +PPU. UIB og UIO.
![]() |
#66 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er dr. scient. fra matnat på UiO. Jobber som forsker i det private.
![]() |
#67 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er siv.ing i fysikk fra NTH og cand.med fra NTNU, jobber litt frem og tilbake som siv.ing og lege etter hvordan familiesituasjonen er.
![]() |
#68 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Sivilökonomi fra NHH. Hjemmevaerende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Bachelorgrad i informasjon og journalistikk + PPU. Eg jobbar som lærar no, og kjem truleg til å halde fram med det til eg er ferdig med master. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er siviløkonom fra høyskolen i Bodø. I tillegg har jeg en del fiskerifagutdannelse og eksportmarkedsføring.
![]() |
#72 |
*_*
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Journalistikk ved MI, har jobbet som fast og løs journalistvikar og frilanser i over fem år. Til høsten starter jeg mitt siste semester på lit.vit. på UiO. Vet ikke om jeg vil ta prøve meg på master med en gang, eller prøve meg litt i arbeidslivet først.
![]() |
![]() |
#73 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Sykepleieskolen på Ullevål. Heter vel Høyskolen i Oslo nå.
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 19-04-08 kl 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Dronning Mauds minne høgskole og Høgskolen i Finnmark. Er førskolelærer og jobber som det i barnehage.
![]() |
#75 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er ikke utdannet og jobber som project controller i olje og gass-industrien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Undrende
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?UiB - historie, sammenliknende politikk, engelsk, pedagogikk - og vips da ble man selvsagt lærer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har årsenhet tilsvarende grunnfag i media og kommunikasjon fra Statens lærerhøyskole i Handel og Kontorfag på Hønefoss. Det er lenge siden og jeg aldri har gjort noe med det. (Tok skolen eksternt og fikk eksamen fra denne høgskolen, så papirene er derfra.)
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 19-04-08 kl 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Hovedfag i biologi ved Universitetet i Oslo (+litt smårusk innen miljøkjemi, russisk språk og ambulansetjeneste) med hovedvekt på evolusjon og økologi, jobber nå som stipendiat samme sted med håp om å disputere høsten neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Cand.Pharm fraUniversitet i Oslo, hovedfag fra School of Pharmacy i London.
![]() |
#80 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Studerte til ergoterapeut i Trondheim. Pluss tok grunnfag i spesialpedagogikk i Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|