Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor er du utdannet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-08, 18:41   #61
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor er du utdannet?

Jeg er Cand. Mag. fra NTNU med mellomfag medievitenskap + sosiologi og Nordisk språk og litteratur. Var også innom et år på sykepleiestudiet og har tatt noen ekstra fag på universitetet.

Jobber som rådgiver i et fagforbund, helt tilfeldig at jeg havnet i fagforeningsmiljøet.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 18:52   #62
Left
Passiv

Standard

Høgskolen i Molde, Bachelor i sykepleie. Er nok ikke ferdig med det.

Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 19:16   #63
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg studerer ved Høgskolen i Bodø og er på vei til å bli siviløkonom. Ved siden av jobber jeg som programmerer i en stor organisasjon innen markedsanalyse, en bransje jeg trives veldig godt i.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 19:19   #64
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er cand.philol. med hovedfag i fransk, engelsk grunnfag, nordisk grunnfag og psykologi grunnfag +PPU. UIB og UIO.

Jobber som lærer på vgs.

Gammel 19-04-08, 19:21   #65
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg vurderer en MBA på BI, men er glad jeg ikke studerer ved siden av full + jobb nå.

Nei, det sikkert tøft å studere og jobbe samtidig som man er full. :skåler:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 19:29   #66
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er dr. scient. fra matnat på UiO. Jobber som forsker i det private.

Gammel 19-04-08, 19:34   #67
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er siv.ing i fysikk fra NTH og cand.med fra NTNU, jobber litt frem og tilbake som siv.ing og lege etter hvordan familiesituasjonen er.

Gammel 19-04-08, 19:40   #68
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sivilökonomi fra NHH. Hjemmevaerende.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 19:42   #69
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bachelorgrad i informasjon og journalistikk + PPU. Eg jobbar som lærar no, og kjem truleg til å halde fram med det til eg er ferdig med master.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 19:43   #70
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er siviløkonom fra høyskolen i Bodø. I tillegg har jeg en del fiskerifagutdannelse og eksportmarkedsføring.

Nå vurderer jeg sterkt å bygge på til en master eller evt en MBA fra BI.

Gammel 19-04-08, 19:49   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siv.ing. i kjemi fra NTH.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 19:52   #72
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Journalistikk ved MI, har jobbet som fast og løs journalistvikar og frilanser i over fem år. Til høsten starter jeg mitt siste semester på lit.vit. på UiO. Vet ikke om jeg vil ta prøve meg på master med en gang, eller prøve meg litt i arbeidslivet først.

rajraj er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 20:00   #73
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sykepleieskolen på Ullevål. Heter vel Høyskolen i Oslo nå.
Jobber som sykepleier, men vet ikke hvor lenge jeg skal drive med det. Leter etter jobb, tar nesten hva som helst som er bedre betalt enn det jeg har nå og 100%

Sist redigert av Susse : 19-04-08 kl 21:22.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 20:02   #74
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Dronning Mauds minne høgskole og Høgskolen i Finnmark. Er førskolelærer og jobber som det i barnehage.

I tillegg er jeg utdannet møbelsnekker og barnepleier, men det er vel ikke vgsutdanning du er ute etter?

Gammel 19-04-08, 20:06   #75
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikke utdannet og jobber som project controller i olje og gass-industrien.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 20:13   #76
Stavangerjentå
Undrende

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Stavangerjentå er litt kul
Standard

UiB - historie, sammenliknende politikk, engelsk, pedagogikk - og vips da ble man selvsagt lærer.

Stavangerjentå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 21:00   #77
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har årsenhet tilsvarende grunnfag i media og kommunikasjon fra Statens lærerhøyskole i Handel og Kontorfag på Hønefoss. Det er lenge siden og jeg aldri har gjort noe med det. (Tok skolen eksternt og fikk eksamen fra denne høgskolen, så papirene er derfra.)

Ellers er jeg utdannet barnevernspedagog fra Høgskolen i Oslo og University of Portsmouth, men dette fant jeg fort ut at ikke var noe som helst for meg.

Siden har jeg jobbet som ped.leder i barnehage i mange år. I ettertid har jeg tatt Småbarnspedagogikk ved høyskolen i Telemark/Notodden. Jeg begynte på Barnehagepedagogikk ved samme sted, men måtte ta permisjon fra studiene. Går alt etter planen begynner jeg igjen i november 09. - og et halvt år etter dette er jeg godkjent førskolelærer.

Inntil da jobber jeg 60% som fagarbeider i barnehage og trives i massevis med det.

Sist redigert av Inagh : 19-04-08 kl 21:06.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 21:37   #78
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Hovedfag i biologi ved Universitetet i Oslo (+litt smårusk innen miljøkjemi, russisk språk og ambulansetjeneste) med hovedvekt på evolusjon og økologi, jobber nå som stipendiat samme sted med håp om å disputere høsten neste år.

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 21:50   #79
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cand.Pharm fraUniversitet i Oslo, hovedfag fra School of Pharmacy i London.

Er driftskonsesjonær (apoteker).

Gammel 19-04-08, 21:55   #80
Pludde
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2007
Pludde har et hav av muligheter foran seg
Standard

Studerte til ergoterapeut i Trondheim. Pluss tok grunnfag i spesialpedagogikk i Oslo.
Når fødselspermisjonen er over, er jeg arbeidsledig.

Pludde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.