|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pris på bunad som man skal sy selv?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
--
|
Ikke sikker i det hele tatt. Så jeg tok et søk og da dukket det opp en del svar her : http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?p=331386 Fra FP selvfølgelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Pris på bunad som man skal sy selv?Jeg betalte 4500 for materialpakken til min festdrakt fra Gudbrandsdalen. Det var inkludert ullstoff, tråd, og forstoff til livet. Mamma broderte.
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Pris på bunad som man skal sy selv?Mener en pakke med stoff, tråd osv koster ca 5000,-. Dette gjelder Sunnmørsbunad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pris på bunad som man skal sy selv?Jeg tror materialene på selve bunaden kommer på ca 5000,- Da tror jeg veskelås og skjorte kommer i tillegg. Moren min har sydd til barnebarna (jentene). Hvis bestemødrene ikke kan montere bunaden, så koster det litt også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Pris på bunad som man skal sy selv?Når vi snakker ferdig pakke, er det da inklusive brodering? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Har sjekket litt priser og Bunadspesialisten har pakke med stoff og garn til bunad, skjorte og cape til 5700,-. Da må en brodere og montere selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|