Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er det noen som handler mat via nettet?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-08, 22:52   #27
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som handler mat via nettet?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Tja, nå stempler du oss vel som generelt negative og det tror jeg ikke er riktig. For meg er det snakk om markedsøkonomiske prinsipper, hvor mye kan du som en enkeltperson (og evt. en halv mann) kan klare å få til i forhold til å selge dagligvarer ved å plukke og levere uten særlig inntjening på leveringen og plukkingen. Det som kanskje gjør meg mest negativ er at så innmari mange har mislyktes, selv store firmaer med varene på plass og gode avtaler.

Jeg stempler ingen som negativ. Der har du nok misoppfattet.
Synes det er fint å høre all slags synspunkter. Det er jo derfor jeg lagte denne tråden.

Men å gi meg etter eller ikke tro på det jeg selger pga noen sier noe annet kan jeg heller ikke gjøre. Om jeg gjør det så har jeg ingenting å gjøre i netthandel verden eller starte noe eget verden.

Jeg vet faktisk ikke om så mange andre som drev med akurrat dagligvarehandel, så jeg kan ikke uttale meg om akurrat det.

Det er stor risiko med alt. Så en plass må man begynne. Det gjelder ikke bare dette, generelt alt. Og noe har jeg lyst å begynne med igjen. Hva det blir får vi se hvor jeg kan få best mulighet for oss. Akurrat nå tenker vi på dette.

Emneord
daglivarer, mat, netthandel

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.