|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra Sitrons BH-tråd; noen som har erfaring med brystreduksjon?Glemte å skrive at jeg fikk dekket det av det offentlige, og pga fritt sykehusvsalg var det ikke ventetid. Gjorde det på Volvat i Oslo.
![]() |
#2 |
tankefull
|
![]() Sv: Spinoff fra Sitrons BH-tråd; noen som har erfaring med brystreduksjon?
Hvordan går det an? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
![]() Sv: Spinoff fra Sitrons BH-tråd; noen som har erfaring med brystreduksjon?Har vel gått litt opp i vekt da... Og det legger seg med en gang på et sted, men endrer seg ikke om jeg går ned. Har i tillegg fått et barn i mellomtiden, så det kan jo også ha litt å si.
![]() |
#4 |
tankefull
|
![]() Sv: Spinoff fra Sitrons BH-tråd; noen som har erfaring med brystreduksjon?Det var ikke vondt ment på noen måte at jeg spurte. Beklager om du oppfattet det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Unik
![]() Sv: Spinoff fra Sitrons BH-tråd; noen som har erfaring med brystreduksjon?
Skjønte at det ikke var vondt ment. Tror kanskje de er blitt bredere på et vis? For bh-er som satt trangt før er slaskete nå (og noen er for små). Målte imidlertid fra kraveben til brystvorte, da jeg opererte var det 27 cm. Nå er det 23. Men størrelsen er altså større.
![]() |
|
|