Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinoff fra Sitrons BH-tråd; noen som har erfaring med brystreduksjon?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-08, 23:02   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff fra Sitrons BH-tråd; noen som har erfaring med brystreduksjon?

Glemte å skrive at jeg fikk dekket det av det offentlige, og pga fritt sykehusvsalg var det ikke ventetid. Gjorde det på Volvat i Oslo.

Var 70 E, er nå 70 F, men har mindre pupper nå enn før.

Gammel 20-04-08, 23:22   #2
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Glemte å skrive at jeg fikk dekket det av det offentlige, og pga fritt sykehusvsalg var det ikke ventetid. Gjorde det på Volvat i Oslo.

Var 70 E, er nå 70 F, men har mindre pupper nå enn før.

Hvordan går det an?

Jeg vurderer veldig sterkt å søke om brystreduksjon selv. Har str 75 G-H, og føler meg ikke akkurat lekker.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 23:25   #3
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Har vel gått litt opp i vekt da... Og det legger seg med en gang på et sted, men endrer seg ikke om jeg går ned. Har i tillegg fått et barn i mellomtiden, så det kan jo også ha litt å si.

Men de gamle bh'ene er fr store, jeg har ikke ryggvondt og kan ikke holde badehåndkleet oppe med puppa, så hipp hurra.

Gammel 20-04-08, 23:39   #4
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Det var ikke vondt ment på noen måte at jeg spurte. Beklager om du oppfattet det sånn. Jeg ble bare nysjerrig på hvordan pupper i str F kunne være mindre enn str E. Tenkte kanskje det hadde noe med fasongen å gjøre eller lignende?

Det har sikkert hatt litt å si at du har fått barn ja. Jeg har gått opp fra stor C cup, til G-H cup i løpet av tre svangerskap og ammeperioder.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 20:25   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Det var ikke vondt ment på noen måte at jeg spurte. Beklager om du oppfattet det sånn. Jeg ble bare nysjerrig på hvordan pupper i str F kunne være mindre enn str E. Tenkte kanskje det hadde noe med fasongen å gjøre eller lignende?

Det har sikkert hatt litt å si at du har fått barn ja. Jeg har gått opp fra stor C cup, til G-H cup i løpet av tre svangerskap og ammeperioder.

Skjønte at det ikke var vondt ment. Tror kanskje de er blitt bredere på et vis? For bh-er som satt trangt før er slaskete nå (og noen er for små). Målte imidlertid fra kraveben til brystvorte, da jeg opererte var det 27 cm. Nå er det 23. Men størrelsen er altså større.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.