Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 15:28   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg drikker INGENTING som inneholder alkohol hvis jeg skal kjøre bil.

Da jeg var liten så jobbet mamma på trafikkskadeavdelingen på Sunnaas sykehus. Jeg var ofte innom på besøk, og selv om jeg bare var 7 år da hun sluttet der så har det brent seg fast at jeg aldri vil havne sånn. Ganske mange av de som er der, har kjørt eller sittet på med noen som hadde promille. Så allerede som lite barn var jeg helt overbevist om at jeg aldri skulle drikke og kjøre samme dag. Det prinsippet har jeg fulgt.

Hvilken dag har vel ikke noe å si? Om jeg drikker MASSE og kjører dagen etter så er det langt verre enn å drikke en øl og kjøre seks timer etter.

Syntes holdningene her inne er veldig prevantive og det er jo bra sånn hvis man skal være et godt forbilde osv. Men det handler vel mer om mengde ifht tid heller enn hvor mye hvilken dag egentlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.