Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mobil - HJELP!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 12:17   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Mobil - HJELP!

Mobilen min er IKKE helt bra. Har en Nokia 7390

Den slår seg av, blir helt svart.. kobler ut kamera og henger seg opp

Jeg liker den egentlig SÅ godt!!
Men kjenner jeg irriterer meg...

Så... what to do?!

Jeg ØNSKER meg:
- minimum 2mpx kamera
- helst klapptelefon/skyv
- helst Nokia
- Djuice Nonstop abb
- helst rød/grønn ellernoe
- ikke over 1000 kr med abb
- litt pen å se på

Noen som har tips, eller som kan hjelpe meg?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 12:57   #2
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Mobil - HJELP!

Hvorfor vil du helst ha nokia? Jeg gikk over fra Sony Eriksson til nokia nettopp, og er skuffa. Nokiaen min "husker" ingen av ordene jeg lagrer i ordboka, har dårligere kamera (det er kamera med to MP) og mye dårligere batterikapasitet.

Gammel 21-04-08, 13:08   #3
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Kanskje et litt dumt spørsmål, men er det lenge siden du kjøpte telefonen din? Tenkte bare på at du kan sende den inn om det ikke er mer enn 1 år(?) siden du kjøpte den. Da får du den som regel tilbake oppdatert, og det funker jo omtrent aldri (min erfaring), og så sender du den inn en gang til og så en gang til å så får du ny telefon

Min telefon var som din, sendte den inn og 3 gangen fikk jeg ny telefon. Fikk samme telefon, men denne funker som den skal

Gammel 21-04-08, 13:26   #4
TBM
Passiv

Standard

Jeg har alltid hatt Nokia - men siden storejenta mi fikk Sony Ericsson til jul har jeg lurt litt på å bytte. Synes funksjonaliteten er veldig bra hos Sony...

Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 14:08   #5
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns Sony Ericsson er en bedre telefon.
Men du kan jo levere den inn til reprasjon?
Dra å hør der du kjøpte den.
Gå inn på www.elkjop.no og se på Sony ericsson, det er mange røde telefoner.
Under er en jeg syns er bra, men det er jo SE da, bra kamera, bra pris til telenor, forøvrig er det en w890i, finnes i sølv og brun.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 14:11   #6
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du må jo reklamere på den.
Jeg har samme telefon og er veldig fornøyd.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 15:33   #7
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Mobil - HJELP!

Jeg ville reklamert på den hvis du kan.
Ellers har jeg nettopp fått ny tlf. av mannen, jeg forelsket meg helt i denne;
http://www.nokia.no/link?cid=PLAIN_TEXT_631205

Til tross for at jeg ikke trenger musikktlf. pga. iPod Touchen min så falt jeg helt for den, den er jo så liten og tynn, veldig lett og fin. Også har den meget gode taster.
Jeg synes ikke tastene på Sony E. sine tlf. er noe bra.
Brukersnittet på denne er også veldig lavt, mye kjekke "greier", og iom. at den har med minnekort på 4 GB så har den masse med plass.
Kameraet er 2 mpx. og jeg synes kvaliteten blir helt ok til et mobilkamera, jeg kan bruke bilder jeg overfører fra mobilen som bakgrunnsbilde på MacBooken foreks. uten at de er kornete.
Også har den utgang til vanlig headsett, det er et stort pluss.
Den er rød på sidene
Jeg har omtrent samme krav som deg til tlf. bortsett fra at jeg skal absolutt ikke ha skyv/klapp -tlf.
Jeg er veldig fornøyd med min.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 16:26   #8
Left
Passiv

Standard

Jeg har denne, og er superfornøyd. Etter at jeg fikk min første SE for flere år siden har jeg alltid landet på det etter noen avstikkere.

Telenor mobil har den til 699,- nå ser jeg.

Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 16:48   #9
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har akkurat byttet til den som aminta har link til. Syns den er helt grei. Men de har også en som heter 5610, og det er en klapp/skyvetelefon som har 3.2 mpx kamera.
Jeg tror du kan få den til rundt 300.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 17:38   #10
m|nken

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje du trenger og oppdatere softwaren på telefonen din?

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 19:55   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt den i 2 år.
Telefonen jeg hadde før klaget jeg på, leverte inn 3ganger (og hadde en møkkatelefon som "ventetlf" i flere mnd ) - og fikk ta ut denne istedet.

Kjenner jeg er litt Nokiapatriot da... Alltid likt de tlf. Og sjelden hatt problemer. Jeg KAN jo selvfølgelig prøve levere den inn, men hvor mange år etter kjøp kan jeg det?

Gammel 21-04-08, 19:55   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Kanskje du trenger og oppdatere softwaren på telefonen din?

Gammel 21-04-08, 19:58   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Så forresten på en ny Nokia her om dagen, men den har ikke smilyes?!

:litt avhengig:

Gammel 21-04-08, 20:03   #14
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

SE W580i Pink! De har den til kr. 1,- på www.djuice.no ser jeg. Eneste jeg tror den bryter med kravene dine på er at det ikke er Nokia, men jeg, som alle andre, anbefaler å konvertere til SE! Mye bedre enn Nokia!

Hilsen ex-Nokia-fan

Gammel 21-04-08, 20:10   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

SE W580i Pink! De har den til kr. 1,- på www.djuice.no ser jeg. Eneste jeg tror den bryter med kravene dine på er at det ikke er Nokia, men jeg, som alle andre, anbefaler å konvertere til SE! Mye bedre enn Nokia!

Hilsen ex-Nokia-fan

NICE

300 med mitt abb

Gammel 21-04-08, 20:31   #16
canto
Dramaking

canto sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
canto er litt kulcanto er litt kul
Stort smil

Tipper den virker, altså! Du vil bare ha ny telefon. *teori*

Sist redigert av canto : 21-04-08 kl 20:53.
canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 20:32   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Tipper den virker, altså! Du vil bare ha ny telefonen. *teori*

:dypt sjokkert:

Gammel 21-04-08, 20:40   #18
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har hatt den i 2 år.
Telefonen jeg hadde før klaget jeg på, leverte inn 3ganger (og hadde en møkkatelefon som "ventetlf" i flere mnd ) - og fikk ta ut denne istedet.

Kjenner jeg er litt Nokiapatriot da... Alltid likt de tlf. Og sjelden hatt problemer. Jeg KAN jo selvfølgelig prøve levere den inn, men hvor mange år etter kjøp kan jeg det?

Reklamasjonstida for telefoner er fem år, så det er vel verdt forsøket?

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 20:42   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Æsj, så fornuftig dere er da..

Gammel 21-04-08, 21:26   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne er fin - grønn og perlemor. Vet at kameraet er 2 eller 3 megapixler, men kanskje den ikke har blitz?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.