Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sitronen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 10:03   #181
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sitronen

Det er jo ikke lett å vite nøyaktig hvilket tidspunkt disse diskusjonene kommer. Det har litt med flaks å gjøre også. Man må være på rett sted til rett tid.

Men jeg tar absolutt selvkritikk. Jeg fikk nemlig med meg begynnelsen. Syns bare det var litt teit å ringe min venninne for å si at jeg ikke kunne komme fordi jeg var opptatt med en fight mellom Sitron og Skremmern. Tror ikke hun hadde kjøpt den unnskyldningen lixom.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 10:05   #182
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det er jo ikke lett å vite nøyaktig hvilket tidspunkt disse diskusjonene kommer. Det har litt med flaks å gjøre også. Man må være på rett sted til rett tid.

Men jeg tar absolutt selvkritikk. Jeg fikk nemlig med meg begynnelsen. Syns bare det var litt teit å ringe min venninne for å si at jeg ikke kunne komme fordi jeg var opptatt med en fight mellom Sitron og Skremmern. Tror ikke hun hadde kjøpt den unnskyldningen lixom.

For noen venner du har!!

Gammel 10-11-06, 10:09   #183
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Feil! Man må være på forumet til enhver tid. Dessuten må man sjekke "aktive brukere" minst en gang i halvtimen. Og ser man da at mer enn 5 brukere leser samme tråd, bør det gå opp et lys.

Syns bare det var litt teit å ringe min venninne for å si at jeg ikke kunne komme fordi jeg var opptatt med en fight mellom Sitron og Skremmern. Tror ikke hun hadde kjøpt den unnskyldningen lixom.

Man må velge sine venner med omhu. Jeg hadde akseptert denne unnskyldningen uten å blunke.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 10:12   #184
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:uttafor:

Så på Ørnen i går, jeg. :taper:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 10:13   #185
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Feil! Man må være på forumet til enhver tid.

Det er dette jeg sliter litt med.

Mye er ikke nok.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 11:11   #186
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg ser at mandarin er her, kanskje hun er i slekt med sitronen?
Forøvrig en litt smakløs tråd, jeg er glad jeg ikke heter Sitronen nå, fikk nok av slikt på Dinbaby.com.

Jeg syns også det blir litt i overkant nå.

Gammel 10-11-06, 11:19   #187
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kasia og Adrienne: Dere to som har vært her siden tidenes morgen, og ennå har dere ikke skjønt det.

Joda, men man blir så trøtt når man har barn som tror det er morgen klokka fire. Men i dag sov hun til kvart over seks, så i kveld er det håp. Men da er det vel ingen som gidder å lage interessante diskusjoner, tenker jeg. Typisk min flaks.

Gammel 10-11-06, 11:23   #188
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Er det ikke ofte i helgene de artigste diskusjonene foregår? Så da er det håp om at det skjer ting i kveld også. Hvis ikke får vi to starte en skikkelig krangel, så er det sikkert noen som hiver seg på underveis. :venter i spenning på hva helgen bringer:

Gammel 10-11-06, 11:24   #189
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke ofte i helgene de artigste diskusjonene foregår? Så da er det håp om at det skjer ting i kveld også. Hvis ikke får vi to starte en skikkelig krangel, så er det sikkert noen som hiver seg på underveis. :venter i spenning på hva helgen bringer:

Skal bli.

Gammel 10-11-06, 11:26   #190
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Hei, du må vente til i kveld!

Gammel 10-11-06, 11:35   #191
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Og jeg som måtte jobbe i går kveld.

Synes uansett det er i overkant å lage en tråd om en annen bruker på denne måten.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 11:42   #192
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg fikk bare grønt hår på skoleturen til Praha, jeg. Jeg vasker håret annen hver dag. Uansett hvilken farge det måtte få av det. Grønt er skjønt!

Jeg fikk lilla hår på skoletur til Praha. Badet på hotellet ble lilla også. Ikke spør meg hvorfor!

Hodebunnen min derimot var sjarmerende rosa.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 11:44   #193
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ryli og Adrienne: Dere må vente med å krangle til mandag. Jeg skal nemlig hjem til fjellheimen i helgen, og synes det er i overkant pinlig å avlyse turen for en kommende nettkrangel.

Sist redigert av Maverick : 10-11-06 kl 12:03.
Gammel 10-11-06, 11:50   #194
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Synes uansett det er i overkant å lage en tråd om en annen bruker på denne måten.

Jeg syns faktisk ikke det er noe galt i at Skremmern starter en slik tråd. Men vi andre skulle kanskje ikke ha blandet oss så veldig inn i diskusjonen …

På den annen side, da ville den sannligvis ikke avsporet slik som den gjorde, og vi ville gått glipp av mye moro.

Opprinnelig lagt inn av dustejulenekalfaCharlie

Jeg skal nemlig hjem til fjellheimen i helgen, og synes det er i overkant pinlig å avlyse turen for en kommende nettkrange.

Det er jo bare tullinger, nek og fjols som tilbringer helgene sine i fjellheimen uten nettilgang.
:ypper til krangel, så alfaCharlie rekker å få med seg litt av moroa før hun reiser:

Gammel 10-11-06, 11:55   #195
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ryli og Adrienne: Dere må vente med å krangle til mandag. Jeg skal nemlig hjem til fjellheimen i helgen, og synes det er i overkant pinlig å avlyse turen for en kommende nettkrange.

Vi kan alltids spare litt krangel til mandag også. Alt for deg, min skjønne.

Gammel 10-11-06, 11:56   #196
Linemix
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Godtar du sånne sammensetninger?

Hyperkul, megafantastisk, linemix, dødsteit, knalltopp ... eh, ja?! Dah!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:00   #197
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Linemix er selvsagt hyperkult.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:27   #198
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er dette jeg sliter litt med.

Mye er ikke nok.

Nei, man må selvfølgelig ha kjempedårlig samvittighet for at man ikke er på forumet hele tiden. Det burde du ha visst da du meldte deg inn. Og vi som regnet med at vi kunne stole på deg

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:29   #199
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi kan alltids spare litt krangel til mandag også. Alt for deg, min skjønne.

Du er så søt når du krangler, Adrienne!

Gammel 10-11-06, 13:01   #200
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg syns også det blir litt i overkant nå.

osv, heisan dere som begynner å få bremsene på i forhold til om vår kjære sure får pryl her i tråden,

Oppsumering:
Skremmeren sa "heyh....!"
Alle sa "hva?"
Skremmern sa "ho sure stor i kjæften"
Alle sa "nåh...."
Sitronen sa "blæ dum skremmer!"
Skremmeren sa"du og"
Alle sa" og over på noe helt annet blablabla."

Min konklusjon begge er store i kjeften og tåler litt gjennsidig hat.
Vi andre tar ikke parti dvs. en god og fruktbar skravle tråd hvis opprindelse vi driter litt tynt i.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.