Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Får man virkelig kalle barnet sitt Lenin?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 14:29   #121
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får man virkelig kalle barnet sitt Lenin?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg synes dette er fantastisk jeg da:

Du søkte på mannsnavnet: Ronn Det er 9 menn som har Ronn som første fornavn.

Jeg vet om en Benn.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 16:21   #122
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fnist litt av Kurt Jesus. En klassen min på videregående sa at kompisen hans fra hjemmstedet het det, men jeg aner virkelig ikke om det er sant.

Gammel 21-04-08, 16:48   #123
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Den fella kunne jeg faktisk gått i... Gravidetåka er ikke god. Jeg har også tenkt på jentenavnet Suna, helt til jeg plutselig så hva det blir baklengs.

Gammel 21-04-08, 17:23   #124
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dæven, for en fin tråd.

Gammel 21-04-08, 17:51   #125
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Oskar og Vilde... Det var nå egentlig litt søtt, det! Pene navn da!

Jeg kjenner også et søskenpar som heter det Har faktisk aldri tenkt over at det var en pussig kombinasjon.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 17:52   #126
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Eir.

Nydelig!

When tomorrow comes
Gammel 21-04-08, 18:03   #127
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Da burde det være greit å kalle en gutt for «Andre*», «Andre!» eller den litt mer usikre «Andre?»

When tomorrow comes
Gammel 21-04-08, 19:06   #128
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi hadde en veldig hyggelig og søt nabomann som het Grim. Jeg må innrømme at jeg synes det er mer enn pussig å gi barnet sitt et slikt navn.

Jeg var i en fødselsdag for en tid tilbake der en fyr holdt et kvarters hysterisk morsom stand-up med temaet "Grim" eller "Mor, hvordan kunne du?".

Gammel 21-04-08, 19:13   #129
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Av alle fine guttenavn,så velger de Lenin.
At de satte på Andre`,gjorde ikke navnet bedre.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:08   #130
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Jeg mener bestemt det var en ungdom som het Bob Roger i kommunen der jeg jobbet før. Hva med Glenn Marve da? Fint på en 4-åring?

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:33   #131
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Eller brødrene i Trondheim med de klingende navnene Steve (uttalt Stævé)og Jean Roger (Sjan Rågger).

Jeg mistenker mor for å he lett litt mange dameromaner med heltene Steve og Jean, men ikke helt ha forstått uttalen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:35   #132
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Eller brødrene i Trondheim med de klingende navnene Steve (uttalt Stævé)og Jean Roger (Sjan Rågger).

Jeg mistenker mor for å he lett litt mange dameromaner med heltene Steve og Jean, men ikke helt ha forstått uttalen.

Herregud,er det virkelig mulig??

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:42   #133
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I disse streiketider har jeg kontoret mitt fyllt til randen med navnelister, og det er en del uvanlige navn ute og går. Jeg har dog likevel ikke kommet over noen hysteriske kombinasjoner. Det er en del navn jeg er ganske sikker på at er oppkalling, det er veldig oldeforeldre-generasjons-navn.

Gammel 21-04-08, 22:46   #134
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønte ikke den oskar, Vilde. Ei heller Øyvind Blunck sønnen. :treg:

Forklaring takk!

Gammel 21-04-08, 22:50   #135
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oscar Wilde og Edvard Munch.

Gammel 21-04-08, 22:52   #136
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg skjønte ikke den oskar, Vilde. Ei heller Øyvind Blunck sønnen. :treg:

Forklaring takk!

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:53   #137
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

En gutt i klassen til eldstemann heter Ole Aleksander. Litt Anne Cath. Vestli.

Gammel 21-04-08, 23:17   #138
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeezes, også tok jeg ikke den? :treg:

Gammel 21-04-08, 23:26   #139
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Vi kalte Lillemann i magen for Kurt Roger bare for å ha det litt gøy for oss selv. Vi kalte ham konsekven Kurt Roger - helt til svigermor en dag tok mot til seg og spurte forsiktig: "Eh... dere har vel ikke sånn egentlig tenkt å kalle ham Kurt Roger, vel?"

Jeg trålet endel navnbøker på jakt etter guttenavn når jeg gikk gravid med lillegutt, noe som resulterte i at vi kalte han Analius før han ble født. Det var overraskende mange som faktisk trodde vi vurderte det.

Det sier kanskje litt om hva de syntes om navnene til jentene...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 23:31   #140
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg dulter hardt på Kasia igjen, og vurderer å påpeke at mine egne barn har hysterisk pretensiøse navn som allikevel klinger vakkert og ser nydelig ut på papir, og at Tidenes Barskeste Mann har et navn som de fleste forbinder med sprøytenarkomane eller småkriminelle. Såh. Unntaket som bekrefter regelen, eller? Dog tillater jeg meg å fnise av opplagt feilstavede navn, type Sjarlåtte.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.