Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?
Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.
Det at det er lystbetont synest eg er avgjerande for kor bra trening er for eitt barn. Det å ha eit godt forhold til å bruke eigen kropp og slite seg litt ut er viktig investering i ein kropp som skal halde heile livet.
Som alltid når det gjelder slikt er jeg enig med Alfa.
Lille svømmer og klatrer, og en sjelden gang kræsjer hun en venninnes turntrening. Svømming var jeg god i selv, klatring holdt jeg på med en kort periode, dette er selvsagt videreføring av mine egne drømmer. Pga skadefrekvensen, særlig når det gjelder ulike -bånd i håndball, får hun ikke begynne med det,s elv om vi regner med at hun har farens vanvittige håndballtalent. (Toppscorer på Åsane fra 1987-1994). Hun skal snarere gå i mine fotspor og bli korpsmusiker.
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Guttene skal selvfølgelig presses inn i fotball så fort de er store nok til at jeg kan juge på alderen deres så jeg får dem inn på et lag. Talentspeidere er kontaktet og jeg satser på å ha kontrakter på begge i 16-årsalderen.
Ellers skal de få holde på med det de har lyst til. 
Fru Riise? På FP?