Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En liten røykediskusjon

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-08, 12:28   #21
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En liten røykediskusjon

Herregud. Kan ikke bare ledelsen nekte røyking der da?

Her har vi et røykeområde. Resten av området er røykfritt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 12:48   #22
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan får forresten ledelsen tatt tak i andre (viktige...) ting, hvis de blir av en sånn fillesak?

Gammel 23-04-08, 12:51   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje ledelsen røyker?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 12:53   #24
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Røykerne bør flytte seg.
Likte vann-alternativet.

Gammel 23-04-08, 12:57   #25
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvordan får forresten ledelsen tatt tak i andre (viktige...) ting, hvis de blir av en sånn fillesak?

Noen som sier at de får tatt tak i andre ting da?

Gammel 23-04-08, 13:15   #26
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Om ledelsen ikke tar tak i problemet ville jeg foreslått et kontorbytte. At de som synes dette er ok får disse kontorene.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 21:00   #27
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Begge sider er teite. Røykerne kan flytte seg annet sted, og de som har vinduer mot den kanten kan lukke vinduene de minuttene røykingen varer.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 21:02   #28
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Begge sider er teite. Røykerne kan flytte seg annet sted, og de som har vinduer mot den kanten kan lukke vinduene de minuttene røykingen varer.

Var det ikke et poeng i hovedinnlegget at røykerne kommer og går, det er ikke organiserte røykepauser som varer i noen minutter?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 21:02   #29
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Ettersom jeg forsto så er det mer eller mindre alltid noen som røyker, og det betyr jo at vinduene må være lukket mesteparten av dagen.

Gammel 24-04-08, 21:04   #30
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ettersom jeg forsto så er det mer eller mindre alltid noen som røyker, og det betyr jo at vinduene må være lukket mesteparten av dagen.

Jaja, jeg prøvde bare å forstå begge sider. Neida, jeg ser at det da blir vanskelig, så da er nok røykerne på den arbeidsplassen ganske vrange som ikke gidder å flytte seg.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 21:11   #31
Left
Passiv

Standard

Hadde tatt det opp med verneombud. Røykerne får ta hensyn, og ikke være til sjenanse for andre - og det vil jeg vel påstå at de er her selv om de står aldri så mye ute.
Vann "plantene" ja - veldig! Med brannslangen.

Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 21:55   #32
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg røyker og det kunne ikke falle meg inn å stå utenfor kontoret til noen andre å forpeste innemiljøet deres. Det er viktigere at de kan få lufte en at jeg må stå akkurat et bestemt sted for å røyke.

Selvsagt skal røykerne flytte seg.

Gammel 24-04-08, 22:41   #33
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

jeg er røyker selv å hvis min røyking hadde plaget noen hadde jeg uten å nøle flyttet meg, jeg synes faktisk at røykskyer er temmelig irriterende selv, som de som ikke kan vente med å røyke til alle rundt bordet er ferdig med å spise for eks.

bytt kontor så kan røykerene sitte å få det inn vinduet sitt, så skal du se de bytter røykeplass

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.