Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Den tristeste sangtråden som finnes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 14:31   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den tristeste sangtråden som finnes

"He ain't heavy, he's my brother"

Mamman min gråter hver gang hun hører denne sangen. Og etter å ha hørt om reportasjen fra Vietnam(?) om den lille gutten som bar broren sin på ryggen gråter jeg også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 14:37   #2
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

"He ain't heavy, he's my brother"

Mamman min gråter hver gang hun hører denne sangen. Og etter å ha hørt om reportasjen fra Vietnam(?) om den lille gutten som bar broren sin på ryggen gråter jeg også.

Jeg gråt også da jeg var liten og hørte denne. Mamma fortalte meg Vietnam-historien. Den er fryktelig trist i dag også ..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:20   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tristeste kjærlighetssorgsang: "I know it's over" med The Smiths

Tristeste eksistensiell angst-sang:"Atmosphere" med Joy Division

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:21   #4
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Think twice" med Celine Dion! Jeg hørte på den hele uka det var slutt mellom min mann og meg i 1995... Herregud som jeg sippet til den låten, og kan gjøre det den dag i dag.

Gammel 12-11-06, 02:41   #5
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

"Tears in heaven" med Eric Clapton
"Langomt farväl" med Lisa Nilsson
"Eg ser" med Bjørn Eidsvåg
"I en sovesal på hospitalet" (eller hva den nå heter)

Av barnesagenr så er det helt klart:
Blåmann blåmann
Gamle Blakken.

De med hun lille jenta som dør på sykehuset får meg nå til å tenke på tanten til mannen min.
Hun døde når hun var liten.
Når hun ble lagt inn på sykehuset fikk foreldrene beskjed om at de fikk ikke engang lov til å håpe på at hun skulle få overleve.
Så det ble til at de etterhvert tok henne med hjem for at hun skulle dø hjemme.

Gammel 15-11-06, 17:56   #6
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

"Think twice" med Celine Dion! Jeg hørte på den hele uka det var slutt mellom min mann og meg i 1995... Herregud som jeg sippet til den låten, og kan gjøre det den dag i dag.

Jøss, samme her, og på samme årstallet da. Jeg klarer nesten ikke å høre den sangen jeg.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.