Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klærne til Christine Koht

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 19:13   #6
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jeg synes også at CK er kjempestilig dame. Jeg som har ligget på sykehus i noen dager har dermed rukket gjennom et ukjent antall dameblader denne uka, og i siste KK var det et glimrende intervju med henne, hvor personligheten kommer klart fram. Hun er veldig klar over at enten liker man henne, eller så liker man henne ikke. Hun er klar over sine feil, og utrolig lite selvhøytidelig. Avbryter folk hele tiden, og de som liker henne aller minst er litt eldre, veldig heterofile menn. Ganske morsomt beskrevet i intervjuet forresten.

Det sto ingenting i artikkelen om hvor hun kjøper klærne sine, men hun har visst en fast dame som finner sminke til henne på Steen&Strøm, for der er hun visst ofte. I artikkelen poserer hun med en utrolig kul retrokjole i sterke farger. Ikke ulik en retro blomsterduk jeg fikk av søstra mi til kjøkkenbordet mitt. Har noe retrostoff liggende som jeg har kjøpt på loppemarked, og jeg fikk veldig lyst til å sy en liknende kjole av det når jeg så det.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.