Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor ofte vasker du håret?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor ofte vasker du håret?
Hver dag 67 29,65%
Hver andre dag 109 48,23%
Hver tredje dag 38 16,81%
Hver fjerde dag 6 2,65%
Hver femte dag eller sjeldnere 5 2,21%
Vaske håret? 1 0,44%
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 19:17   #101
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte vasker du håret?

Jeg har kort hår. Må vaske det hver dag siden jeg bruker hårpasta. Det står til alle kanter hver morgen....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 08:57   #102
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vasker det annehver dag.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:20   #103
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Annenhver dag

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 23:32   #104
MpM
Nybegynner

Hvor: En forblåst øy
MpM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Som regel annakvar dag, noen ganger hver tredje dag pga hodebunnen ofte blir tørr.
Har langt hår.

MpM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 00:17   #105
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg har langt og kjempetjukt hår. Vasker det hver annen til tredje dag. Prøver å venne hodebunnen til litt sjeldnere hårvask, siden håret blir fort fett, så målet er å kunne ta det hver tredje dag uten at jeg ser ut som Snape på dag tre.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 21:32   #106
Bertine
Fullverdig medlem

Bertine sin avatar

Bertine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ca. hver tredje dag.

Bertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 21:06   #107
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skulderlangt hår, vasker håret annenhver dag.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 21:11   #108
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Langt hår, vasker det hver dag.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 01:22   #109
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Halvlangt hår. Vasker i gjennomsnitt annenhver dag. Men skjer jo både at jeg vasker hver dag, eller at det går tre dager mellom. Kommer ann på hva jeg har gjort de dagene. Har jeg vært på jobb og stinker pizza, så liker jeg selvsagt å få vasket håret

Gammel 25-04-08, 11:53   #110
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Frem til slutten av 20-åra så vasket jeg håret annenhver dag, så halve tiden var jeg misfornøyd med hvordan håret så ut. Så gikk jeg over til å vaske håret hver dag, og nå er jeg alltid fornøyd med håret. Håret mitt er kort.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 11:58   #111
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Langt, tykt hår, vaskes hver dag når jeg dusjer.

Gammel 25-04-08, 20:09   #112
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har langt hår og vasker det hver 2. dag.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 20:17   #113
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Nå tror dere vel jeg er gal men jeg vasker nesten aldri håret lengre, etter tips fra ei venninne. Håret mitt er mye blankere og mykere nå. Jeg har halvlangt hår som er av typen fint og stritt. Nå har jeg vasket det 1 gang på fem uker tror jeg, men jeg skyller det naturligvis hver gang jeg dusjer (annhver dag) og ofte bruker jeg litt kur eller balsam og masserer hodebunnen. Håret mitt er ikke fett og ikke lukter det heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.