Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Et av de største marerittene foreldre kan oppleve

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-08, 14:00   #21
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Et av de største marerittene foreldre kan oppleve

Det var virkelig godt at det gikk bra. Skal bli spennende å se hvordan det gikk med henne på skolen i dag. Tlf har ikke ringt så jeg håper hun har det bra. I dag skal jeg gå til skolen for å hente henne. Vi trenger litt god kvalitetstid sammen etter dette. Hun hadde mareritt i natt. Ropte og skrek. Det har tydelig gjort inntrykk på henne.

Gammel 25-04-08, 14:03   #22
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Får frysninger - glad det endte godt tilslutt

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 14:36   #23
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Enda godt at hun ble funnet i god behold. Det er ikke rart hun blir redd etter en sånn episode. Håper at hun slipper flere mareritt.

Når mellomste propell gikk i første klasse i fjor var temmelige turbolente forhold i klassen. Jeg fikk nesten magesår av det som skjedde. Ikke bare en gang men mange ganger fikk jeg beskjed om at min datter hadde stukket av fra skolen. Jeg opplevde å få telefon fra læreren når jeg var på jobb hvor han sa: Vi finner ikke datteren din. Hva skal vi gjøre? Jeg var sjokkert.

Gammel 25-04-08, 15:35   #24
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Uff det der er overhodet ikke hyggelig å oppleve.

Gammel 25-04-08, 15:45   #25
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff, godt det endte bra!

Gammel 25-04-08, 18:33   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, så redd du må ha vært! Godt dere fant henne igjen i god behold. Stakkars deg, og stakkars veslejenta.

Gammel 25-04-08, 19:20   #27
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff. Det er derfor storesøster har hatt mobil i sekken fra hun begynte på skolen omtrent.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 19:28   #28
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hvordan gikk det i dag?

Jeg blir småredd når jeg hører om slike ting.

Gammel 25-04-08, 20:36   #29
Asolia
Fullverdig medlem

Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Huff så fælt men godt at hun kom til rette.

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Uff ja, kjenner følelsen. Grusomt. Så bra hun dukket opp.

Eldstemann ble låst inn på SFO engang. Han fikk lov å gå hjem hvis jeg ikke var kommet til halv fem, da jeg kom ti på halv var døra låst, så jeg syklet hjemover uten å se han på veien. Han var ikke hjemme så jeg regnet med han hadde gått sammen med nabogutten og kanskje reist inn til han. Men nei.. Etter en time eller så kom han, sint som en tyrker (er det lov å si det? hihi)
Han hadde krabbet ut av et vindu og ned på søppelkassene på utsiden. De hadde visst oversett han der han satt og spilte på gameboyen sin i sofa'n.

Peronalet (spesielt hun ene der) var temmelig ydmyke resten av hans SFO tid, og enda kikker de hvis jeg møter dem (henter av og til nevøen min der). Var ganske sinna da ja.

Så fornuftig av han å krabbe ut av et vindu, det er nok ikke alle som hadde tenkt/turdt det.

Asolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 21:02   #30
Sølvi
Nybegynner

Hvor: Østfold
Sølvi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Huff stakkars jenta di, og deg, det hørtes forferdelig ut

Sølvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 21:05   #31
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For en skremmende opplevelse!

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 21:55   #32
yt1300
Fullverdig medlem

yt1300 sin avatar

yt1300 er litt kul
Standard

Føler med deg. Jentungen stakk fra meg på obs sist lørdag. Etter fem minutter begynte panikken å ta meg. Etter ti minutter fant jeg henne igjen i informasjonsskranken.
Om ikke annet holdt hun seg VELDIG i nærheten av vogna resten av handleturen.

Gammel 25-04-08, 22:07   #33
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Huff, en forferdelig opplevelse! Kjente tårene presset på da jeg leste!

Cilen: Måtte le litt av gutten din

Sist redigert av Isbjørn : 25-04-08 kl 22:13.
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 22:10   #34
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Å kjære vene. Ble helt på gråten jeg nå. Stakkars lille vennen da.
Godt at det endte godt, men skjønner at det må ha vært grusomt for dere begge to.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 00:06   #35
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Det var ei frøken som var kjempe glad da mammaen kom og hentet henne på skolen i dag. Enda større var gleden da vi skulle gå i stedet for og kjøre bil. Vi spaserte rolig hjemover og snakket om det som skjedde i går. Hun vil da helst ikke snakke om det. Stakkar jenta mi tror hun hadde gjort noe galt. Men etter en god samtale så skjønte hun heldigvis at mamma ikke var sint. Men at mamma var veldig redd for å miste henne.
Dagen ente heldigvis i et stort smil og herlig barnelatter.
Jeg har lest igjennom det dere har skrevet og det er dessverre flere som har opplevd lignende situasjoner. Det er bare helt grusomt å oppleve sånt. Enda bedre var det å lese at det hadde gått bra med barna deres også. Barn er det kjæreste man har og ingen har man å miste.

Gammel 26-04-08, 00:45   #36
Ke@
Aktiv

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Ke@ er litt kul
Standard

Huff, så skummelt!!

Gammel 26-04-08, 11:02   #37
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Det gikk helt kaldt gjennom meg når jeg leste dette. Så godt hun ble funnet så fort og at dere har fått snakket ut om det. Det må ha vært en forferdelig opplevelse for både liten og stor.

Gammel 28-04-08, 12:21   #38
HKM
Nybegynner

HKM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Huff, så grusom opplevelse. Jeg hadde fått panikk om mine barn ble borte sånn. Huff, så ekkelt. Bra dere fant hverandre til slutt da.

HKM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 13:08   #39
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

uff så skummelt for dere...

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.