|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vaksiner og pris hepatitt A og B?Så hva er det som stopper folk fra å gi ut andre medisiner på denne måten? Hvorfor er det rettferdig at de som har mye skal slippe billig unna mens andre familier gjerne ikke har mulighet til å få dette pga prisen?
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Vaksiner og pris hepatitt A og B?
Hvis man skal tenke sånn så blir det mye å ta tak i..... Hvis det er noe som er urettferdig så er det at de med dårlig råd alltid må betale mer for tjenester osv. i mange sammenhenger. De rike får gjerne lavere renter og andre fordeler. Vi som har mindre må pent betale... Livet er ikke rettferdig.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Vaksiner og pris hepatitt A og B?Jeg er straks fullvaksinert mot Hep.A og B, har brukt twinrix. To doser med 3 mnd mellom hver først og så en etter 6 mnd. Kom totalt på rundt 1200,- Fikk en kollega til å sette dem for meg.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Vaksiner og pris hepatitt A og B?Skal også vaksinere meg nå i forbindelse med jobb. Er i kontakt med mye rart, så da er det greit å ha gjort det. |
![]() |