|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
This is normal!
|
![]() Sv: Fotoutstilling i Kristiansund: Bildene kan trigge til vold mot barn (Dagbladet)
Det er vel ikke akkurat det det dreier seg om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Fotoutstilling i Kristiansund: Bildene kan trigge til vold mot barn (Dagbladet)
Jeg er med på å ta en diskusjon om dette med å få barns samtykke, når er de gamle nok til å forstå og når er det greit å legge ut bilder med barnas samtykke, men jeg er ikke med på tankegangen at man skal gjemme bort nakne kropper i frykt for å trigge overgripere.
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Fotoutstilling i Kristiansund: Bildene kan trigge til vold mot barn (Dagbladet)Det var vakre bilder. Folk som blir trigget av dem, vil bli trigget av hva som helst. Det er ikke noe seksualisering i dem i hvert fall. |
![]() |
![]() |
#24 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotoutstilling i Kristiansund: Bildene kan trigge til vold mot barn (Dagbladet)Jeg synes bildene var flotte, men sitter igjen med følelsen av at de var litt "dårlige" kopier av Sally Manns bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotoutstilling i Kristiansund: Bildene kan trigge til vold mot barn (Dagbladet)Jeg var og så bildene i går, og de fleste var aldeles nydelige. Det er et veldig vakkert (kvelds) lys i bildene hans, og en flott kontakt med modellene. De minte lite om bildene til Sally Mann, de er mer dramatiske. Anbefales!
![]() |
#26 |
Travelt opptatt
|
Jeg skjønner at flere reagerer, men på den andre siden syns jeg ikke man kan ta stoppe vakker kunst fordi noen få reagerer på det på en negativ måte. Folk reagerer seksuelt på helt ville ting, en overgriper kan trigges av et bilde av en damefot med høyhælte sko. Det er overgriperen det er noe galt med, ikke bildene.
![]() |
#27 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotoutstilling i Kristiansund: Bildene kan trigge til vold mot barn (Dagbladet)Barna/modellene er i all hovesak portretter av familier i "Counterculture"- bevegelsen, familier med en alternativ livsstil. De har vel sannsynligvis et veldig avslappet forhold til nakenhet.
![]() |
|
|