|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hva er det med klesstørrelser?Kjenner frustrasjonen vokser i meg. Jeg bruker store klær og det varierer i 4 størrelser, det kommer ann på butikken. Kapphal er håpløse, der må jeg opp 4 størrelser i klær, mens Zizzi bruker jeg 4 størrelser mindre. Blir sprø!
![]() |
#2 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Hva er det med klesstørrelser?
![]() |
#4 |
Salt in the rainbow
|
Bruker nok L på Zizzi, tenker jeg. Varierer generelt mellom 48 og 50. Men jeg kan ikke kjøpe bukser på indiska da, men kjoler og topper.
![]() |
#5 |
Javel
|
![]() Sv: Hva er det med klesstørrelser?Dersom du går inn i str. 36 på Mexx da er du slank. For jeg synes at Mexx strørrelsene er veldig små jeg.
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
Ja jeg er slank, men har relativt nylig blitt det, så jeg nyter enda følelsen av å se M og S i klærene
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva er det med klesstørrelser?Jeg kjenner at jeg har veldig begrenset sympati for problemstillinger som dreier seg om at man må velge klær i andre størrelser enn de man anser seg for å tilhøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Salt in the rainbow
|
Kunne glatt gått i bukser merket str. 98 jeg, hvis de bare hadde hatt ting i min størrelse.
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan da ikke samenligne Zizzi og butikker med vanlige størrelser. En butikk som spesialiserer seg på store damer og selger sine egene merker ville jo være dumme om de ikke sørget for at størrelsene var optimistiske. Det gir medsalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|