Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Avsporinger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 23:06   #41
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporinger

Og så er jeg sur for at noen har klippet i tråden, og flyttet den til skravleforumet.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 23:11   #42
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Og så er jeg sur for at noen har klippet i tråden, og flyttet den til skravleforumet.

Sur? Var ikke det slik at du liksom var en real Mann da?

HP er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 23:15   #43
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Sur? Var ikke det slik at du liksom var en real Mann da?

Jo, og alle mannfolk syter. Gjør vi ikke det, da?

Jeg er heldigvis ikke langsint, så nå er jeg faktisk ganske blid igjen.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 23:16   #44
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Gode greier!

HP er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 00:00   #45
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva skjer med ab. på tråden når den bli flyttet, HP? Får man oppdatering på begge trådene, eller bare den opprinnelige?

Silence er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 00:04   #46
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Hva skjer med ab. på tråden når den bli flyttet, HP? Får man oppdatering på begge trådene, eller bare den opprinnelige?

Det er jeg ikke sikker på, lurer på om det er den opprinnelige.

HP er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 00:06   #47
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Jeg tror ikke det kommer til å skje så mye spennende her fremover. Det er liksom ikke like morsomt å spore av i en skravletråd.
Og den andre tråden er jo liksom stengt for skravling nå, så da skjer det vel ikke så mye der heller. Så svaret på spørsmålet ditt er vel at det ikke har så stor betydning.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 00:08   #48
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Hvis en tråd blir flyttet, er det vel hele tråden det gjelder. Det er vel bare en tråd?

Gammel 11-11-06, 00:18   #49
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Jeg tror ikke det kommer til å skje så mye spennende her fremover. Det er liksom ikke like morsomt å spore av i en skravletråd.
Og den andre tråden er jo liksom stengt for skravling nå, så da skjer det vel ikke så mye der heller. Så svaret på spørsmålet ditt er vel at det ikke har så stor betydning.

Jeg skilte ut avsporingen fordi den skjedde i en "informasjons"tråd.

HP er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 00:21   #50
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hvis en tråd blir flyttet, er det vel hele tråden det gjelder. Det er vel bare en tråd?

Nei, denne ble klippet i to. Den opprinnelige tråden ligger fortsatt under Informasjon, men etter at den begynte å spore veldig av, så ble resten tatt ut og flyttet til skravleforumet.

Opprinnelig lagt inn av HP

Jeg skilte ut avsporingen fordi den skjedde i en "informasjons"tråd.

Skjønner ... fryktet et øyeblikk at dette var noe som kom til å skje med alle tråder. For da hadde det ikke blitt mye igjen utenfor skravleforumet.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 01:01   #51
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke disse trådene, kanskje. Men det kan jo skje igjen, og så går man plutselig glipp av all moroa.

Silence er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 09:51   #52
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er vitsen med å spore av, om man bare blir flyttet til avsporingstråder? Da forsvinner jo selve humoren!! Få tak i Tore igjen..Kanskje han kan komme på sporet av humoren som forsvant...

Gammel 11-11-06, 10:46   #53
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et underforum hvor man kan kan skrive som ureg?

Hun ble så sint at hun logget seg av, tror jeg.
Så da kan du få overta; jeg tror nemlig du er småforelska i Tore på Sporet.

Mannen lokket med mer interessant ting (les: søvn), så vi gikk og la oss. Og bra var det, snuppa våknet klokka 04:05 og mente at det var morgen.

Men nå er jeg ikke sint på Ryli mer (du er vanskelig å være langsint på ), men derimot snurt på HP som flytter avsporinger til en egen tråd.

Har AC skiftet avatar? :adrienneerforvirret:

HP: Bare tøyser, jeg forstår at du ikke vil ha avsporinger i en infotråd.

Gammel 11-11-06, 10:58   #54
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et underforum hvor man kan kan skrive som ureg?

Ja! Samme hva jeg gjør, så blir det bare linker. Ja, jeg har lest den bilde-tråden, men det hjelper ikke for det.

Men ellers har jeg det bra.

Si fram om du trenger en browser-støttekontakt, Ryli. Jeg stiller

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 11:09   #55
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså du Ryli: Det er ikke alle bilder som er like lette å legge inn, for det stå .jpg som det aller siste bak bildelinken. Når du søker etter bilder på Google, så må du først trykke på det bildet du vil se større (av alle bildene som ble funnet i søket), deretter må du trykke der det står "se bildet i full størrelse", helt øverst på siden. I adressefeltet på browseren din vil url'en til bildet stå. Kopier denne url'en, og pell deg tilbake til FP.

For å få dette bildet inn i innlegget ditt så trykker du på "sett inn bilde"-knappen, lim inn url'en til bildet og trykk OK.

Gammel 11-11-06, 11:13   #56
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Søker man på ryli får man forresten opp de lekreste bilder:

Og ikke minst:
og

Gammel 11-11-06, 11:23   #57
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Søker man på ryli får man forresten opp de lekreste bilder:

Og ikke minst:
og

Gammel 11-11-06, 16:30   #58
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Mange fine bilder av meg, der. De øverste må være tatt på en veldig god dag, mens de to nederste er mer sånn jeg ser ut i dag. Til vanlig er det kaninen som er mest lik.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 19:35   #59
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Flotte bilder, Ryli. Regner forresten med at det er du som har lagt dem inn

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 19:48   #60
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en gjeng!

Jeg søkte på mitt nick... og fikk opp dette:

Bryllupsbildet av meg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.