Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvem vet best hvor en garasje bør stå?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-08, 21:25   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem vet best hvor en garasje bør stå?

Blæh. Bare svadasvar. Jeg ville ha et seriøst ett.

Jeg kjenner huseiere, bilparkereren og snømåkeren, og jeg tar for gitt at begge de nevnte yrkesgrupper kan sine saker mht det formelle. Jeg vil vite hvem jeg skal ringe for å få et best mulig godt råd, hvem tenker nytt, hvem ser mulighetene osv. Jeg innbiller meg at det kanskje er arkitekten, med tanke på at garasjen skal passe inn med huset. (Arkitekten må uansett tegne garasjen, men det blir siden. Først skal hagen planlegges. Da er det greit å vite hvor vi skal sette av plass).

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 21:27   #2
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Blæh. Bare svadasvar. Jeg ville ha et seriøst ett.

Jeg kjenner huseiere, bilparkereren og snømåkeren, og jeg tar for gitt at begge de nevnte yrkesgrupper kan sine saker mht det formelle. Jeg vil vite hvem jeg skal ringe for å få et best mulig godt råd, hvem tenker nytt, hvem ser mulighetene osv. Jeg innbiller meg at det kanskje er arkitekten, med tanke på at garasjen skal passe inn med huset. (Arkitekten må uansett tegne garasjen, men det blir siden. Først skal hagen planlegges. Da er det greit å vite hvor vi skal sette av plass).

seriøst, mannen min har hjulpet mange med å finne den beste plassen for å sette opp en garasje, med tanke på str, terreng, strøm og utnytting av plass,

Gammel 01-05-08, 21:37   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tvillingmamma83, her.

seriøst, mannen min har hjulpet mange med å finne den beste plassen for å sette opp en garasje, med tanke på str, terreng, strøm og utnytting av plass,

Tenkte ikke først og fremst på ditt svar. En snekker har nok litt snøring, ja. Samtidig er jeg gift med en handyman, så han ser nok også slike ting. Jeg tenkte først og fremst på en som kunne fri seg fra de litt konvensjonelle tankebanene, og gjerne fortelle oss at vi må sprenge litt fjell et kjempelurt sted.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 21:40   #4
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Tror kanskje jeg ville spurt en landskapsarkitekt som tenker helhetlig med tanke på både garasje, hage og hus.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.