Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva kan jeg ta for en Teutonia Mistral 2004-modell med masse utstyr?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-08, 23:07   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for en Teutonia Mistral 2004-modell med masse utstyr?

Takk for svar. Da tror jeg at jeg bestemmer meg for kr 2500,- inkl. alt. Jeg aner ikke hva dette har kostet nytt, for jeg har kjøpt litt nå og da. Litt av en prosess det der. (Vogna er importert fra Tyskland og jeg husker ikke hva jeg betalte, ståbrettet er kjøpt privat men ubrukt, posen og stelleveska hørte egentlig til en annen vogn jeg hadde som jeg har solgt, softbagen som jeg trengte når lillebror ble født skaffet jeg ved og kjøpe ei ny vogn og beholdt softbagen og solgte vogna uten, og andre småting er kjøpt enten i Sverige eller på utstyrsbutikk her hjemme.)

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.