Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Nedtelling til nye episoder av GA

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-08, 09:03   #41
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nedtelling til nye episoder av GA

Var litt skuffet over episoden jeg og. Men jeg synes vi får se litt mer av andre søster Grey. Håpe hun bygger seg opp til en karakter med litt mer futt i.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 21:51   #42
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

*ser dagens episode*

Gammel 03-05-08, 15:43   #43
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ivrig er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

*ser dagens episode*

Ble egentlig ganske skuffet over denne episoden også. Gleder meg til Adison skulle komme tilbake, men det ble ikke det helt store. Eneste høydaren var helt på slutten......

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 15:48   #44
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Var ikke veldig spesiell nei.

Gammel 04-05-08, 15:25   #45
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Denne episoden likte jeg mye bedre.
Hva er det med den dama, hun var jo ikke gravid likevel? Festlig at Hahn er så forelska.

Gammel 04-05-08, 15:31   #46
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når kommer det hit da? Høsten?
Liker ikke Fruene

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 17:45   #47
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bedre enn forrige ihvertfall.
Og scenen i heisen var fantastisk! Da McSteamy bare knakk sammen i latter fulgte jeg etter gitt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 19:28   #48
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sorry! men hvilken kanal går GA på? Det har ikke begynt igjen på TV2 har det…… Ikke si at jeg har gått glipp av GA

Gammel 04-05-08, 19:47   #49
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, det synes jeg og. Det var litt tak i denne episoden.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 19:57   #50
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Og scenen i heisen var fantastisk! Da McSteamy bare knakk sammen i latter fulgte jeg etter gitt.

Denne kan jeg bare signere.

Maiken38: Vi ser nedlastete episoder.

Gammel 04-05-08, 19:57   #51
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiken38, her.

Sorry! men hvilken kanal går GA på? Det har ikke begynt igjen på TV2 har det…… Ikke si at jeg har gått glipp av GA

Neida, det er "noen" som laster ned de nyeste episoden etterhvert som de sendes i USA.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 21:00   #52
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Neida, det er "noen" som laster ned de nyeste episoden etterhvert som de sendes i USA.

Åååå nå ble jeg 10 kg lettere. Herre var så redd for at jeg hadde gått glipp av noe. Takk Balanse

Gammel 04-05-08, 23:23   #53
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Ja!

Gammel 04-05-08, 23:24   #54
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiken38, her.

Åååå nå ble jeg 10 kg lettere. Herre var så redd for at jeg hadde gått glipp av noe. Takk Balanse

Det går an å se episoder som er sendt på amerikansk TV på www.abc.com.

Gammel 04-05-08, 23:27   #55
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Det går an å se episoder som er sendt på amerikansk TV på www.abc.com.

"Only viewers within the United States can watch these full-length episodes."

Gammel 04-05-08, 23:40   #56
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

"Only viewers within the United States can watch these full-length episodes."

Åh, selvfølgelig.

Gammel 22-05-08, 19:22   #57
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Jeg prøver å finne torrentene til season finale episodene, 16-17, men jeg kan ikke ikke de der jeg vanligvis laster ned fra. Det står på CAT at de skulle legges ut i dag, men det har kanskje skjedd en feil. Noen som vet?

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 19:26   #58
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

finner man greys på Itunes ???? Fortell meg hvordan!!!

Gammel 22-05-08, 19:30   #59
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Den skal vel sendes i dag, kan lastes fra i morgen.

Gammel 22-05-08, 19:32   #60
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Jeg prøver å finne torrentene til season finale episodene, 16-17, men jeg kan ikke ikke de der jeg vanligvis laster ned fra. Det står på CAT at de skulle legges ut i dag, men det har kanskje skjedd en feil. Noen som vet?

Tror det er noe feil på CAT; alt forskyves visst. De sendes torsdag kveld amerikansk tid og er tilgjengelige for oss i morra tidlig. Så det var det samme med House og HIMYM tidligere i uka; de sto plutselig på mandag som er ukedagen de sendes i USA, ikke på tirsdag som er dagen de er ute for oss.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.