Sv: VIP meg her og VIP meg der!!
Dette forundrer meg ikke. Vi var på Chess i går, og det er helt utrolig hvor lite hensyn folk tar til andre. Forestillingen begynte halv åtte, vi gikk inn ca sju. Man bruker jo litt tid inn til plassene sine, tross alt.
Vi satt der lenge og vel, og omtrent på den tiden forestillingen skulle starte kom virkelig rushet med mennesker. Mange var mer opptatt av å få med seg nok øl inn enn å finne riktig plass... veldig lettvint da det er utrolig små seter og trange rader. Dette er tross alt voksne mennesker vi snakker om, småbrisne og veldig "morsomme" der de vimset fram og tilbake, fant feil plasser, hylte av latter og vinglet videre på leting etter setet sitt. Respekt for andre sin tid hadde de i alle fall ikke, og dette gjalt mange.
Et par som satt foran oss satt og moret seg med å rakke ned på den eneste nordmannen som var med i forestillingen, Åge Sten Nilsen. Siden han er med i et litt spesielt band er det nemlig helt ok å gjøre høyt og tydelig narr av han mens han står på scenen.
Nei, jeg ble ikke veldig imponert over den generelle folkeskikken blant voksne mennesker i går.
|