Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Finnes egentlig Teri Hatcher?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-08, 00:07   #101
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finnes egentlig Teri Hatcher?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ulmor: den kom vel litt feil ut, spesielt mtp hvilken retning denne tråden tok.

Det er vel på tide å innrømme at jeg ikke har lest hele tråden, jeg bare kommenterte bildet av en vakker dame.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 00:08   #102
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Det er vel på tide å innrømme at jeg ikke har lest hele tråden, jeg bare kommenterte bildet av en vakker dame.

Åkei. Dum. Jaja.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 00:08   #103
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Enten har du jævlig dårlig humor, eller så er du bare jævlig dum. Jeg vet ikke hva som er verst.

nei, man kan begynne å lure.

Gammel 06-05-08, 00:14   #104
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Du leste ikke teksten som sto i innlegget, så bare på bildet? Er det sånn du leser aviser også?

Gammel 06-05-08, 00:17   #105
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Du leste ikke teksten som sto i innlegget, så bare på bildet? Er det sånn du leser aviser også?

Man kan ikke annet enn å elske den tabloide innstillingen.

Gammel 06-05-08, 00:18   #106
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Man kan ikke annet enn å elske den tabloide innstillingen.

Zol møter beinhard konkurranse her, altså.

Gammel 06-05-08, 00:19   #107
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Det hender, ja. Uansett: Betyr det noe for andre at jeg gir uttrykk for min personlige smak når det gjelder utseende? Jeg har ikke sagt at det er stygt å være tynn eller noe tilsvarende. Jeg leste noen svar, men ikke alle. Og jeg var enig med en annen om at dama så bra ut. Er det negativt å si at en dame som er stor er vakker og ikke skryte av en slank/tynn dame?

Gammel 06-05-08, 00:20   #108
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Vet ikke helt hva jeg kan si for å få frem budskapet her jeg.

Gammel 06-05-08, 00:21   #109
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er i hvert fall godt gjort å plumpe så ettertrykkelig uti når diskusjonen har vært der den har vært. :imponert:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 07:17   #110
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender, ja. Uansett: Betyr det noe for andre at jeg gir uttrykk for min personlige smak når det gjelder utseende? Jeg har ikke sagt at det er stygt å være tynn eller noe tilsvarende. Jeg leste noen svar, men ikke alle. Og jeg var enig med en annen om at dama så bra ut. Er det negativt å si at en dame som er stor er vakker og ikke skryte av en slank/tynn dame?

Åkei, så når du skriver at tynne damer ikke er ordentlige damer, da er det egentlig ment som et kompliment?

Gammel 06-05-08, 08:03   #111
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey, hey, hey damer og herrer, lugna seg lite nu. Det er greit å være uenig med hverandre, men vær så snill å prøve å unngå slike drittbemerkninger som har blitt slengt rundt nå.

Prøv å gå på sak og ikke person, selv om personen sier noe man synes er sårende.

Gammel 06-05-08, 09:49   #112
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg synes ikke det. Synes litt lubne damer ser best ut. (personlig smak)

Hmmmm..... jeg ville kanskje anbefale deg å lese hele denne tråden. Og gjerne tråden "er det ok å kritisere tynne folk" også.

For som AC vet jeg heller ikke helt hva som er verst......

Gammel 06-05-08, 10:50   #113
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Hmmmm..... jeg ville kanskje anbefale deg å lese hele denne tråden. Og gjerne tråden "er det ok å kritisere tynne folk" også.

Og gjerne tråden "må man lese hele tråden før man svarer?" også.

:harikkelestheletråden:

Gammel 06-05-08, 10:57   #114
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og gjerne tråden "må man lese hele tråden før man svarer?" også.

Vi har også en tråd her som heter "Alle må tilbe him, før de får svare på tråder", men har noen av dere lest den? Det er sikkert admin (eller mine medmodder) som har slettet den.

Gammel 06-05-08, 10:59   #115
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Vi har også en tråd her som heter "Alle må tilbe him, før de får svare på tråder", men har noen av dere lest den? Det er sikkert admin (eller mine medmodder) som har slettet den.

Jeg har abonnert på den i årevis alt. :smisker:

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 11:45   #116
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg har printa den ut og hengt den opppå do.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 11:47   #117
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er totalsjarmert! :noterer ned gullstjerner i moddeboken:

Gammel 06-05-08, 12:21   #118
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det er i hvert fall godt gjort å plumpe så ettertrykkelig uti når diskusjonen har vært der den har vært. :imponert:

torsk sa det. :imponert også:

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 13:45   #119
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Se, de fjaset vekk dramaet.

Jeg innser at det kanskje ikke er helt min stil ( ) å kalle noen dum rett ut, samme hvor dumme der er. Da kan jeg prøve å være saklig og si at det er den type nekete (og ugjennomtenkte) kommentarer som er det aller mest provoserende. Når det i tillegg er i en setting hvor man bør ha fått med seg uttalelser fra mennesker som har blitt såret av den type dritt i mange år, blir jeg satt ut over tankeløsheten. For ikke å snakke om hvor mye man går glipp av hvis man generelt bare scroller seg gjennom tråder og bare stopper opp hvis det er et fint bilde.

Gammel 06-05-08, 16:18   #120
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se, de fjaset vekk dramaet.

Jeg innser at det kanskje ikke er helt min stil ( ) å kalle noen dum rett ut, samme hvor dumme der er. Da kan jeg prøve å være saklig og si at det er den type nekete (og ugjennomtenkte) kommentarer som er det aller mest provoserende. Når det i tillegg er i en setting hvor man bør ha fått med seg uttalelser fra mennesker som har blitt såret av den type dritt i mange år, blir jeg satt ut over tankeløsheten. For ikke å snakke om hvor mye man går glipp av hvis man generelt bare scroller seg gjennom tråder og bare stopper opp hvis det er et fint bilde.

Det er derimot min stil, så da kan jeg ta over for deg. :sjenerøs:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.