Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har betalt depositum på en reise vi ikke får mulighet til

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-08, 16:53   #9
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har betalt depositum på en reise vi ikke får mulighet til

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Så rart. Vi bestilte tur ifjor, men ombestemte oss. Hadde betalt depositum, men måtte i tilfelle avbestille innen 31.mai. Vel, vi fant en annen ferie - og da vi ringte reiseselskapet fikk vi igjen alle dep.pengene utenom et gebyr på 500,- kr.
Så lenge dere avbestilte før fristen er det rart dere må ut med 3000,-? Er det ikke det man har fristen til?

De nevnte 300 kroner sa mannen min og da regner jeg med at det er pr pers ? siden det sto pr pers på det jeg fant på siden der i natt. og vi er 7 stk da, bestilt på 2 bestillinger. og avbestillingsforsikringen måtte vi betale også ettersom jeg forsto.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.