Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Er det ok å kritisere tynne folk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-08, 02:42   #9
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Er det ok å kritisere tynne folk?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, det er ikke greit, men det er tydeligvis mer akseptert. Jeg tror uansett det er verre for overvektige å bli kritisert for vekta.

Det er det mange som tror, men det er feil... Problemet er bare det at vi undervektige ikke får gehør for at vi faktisk reagerer på kritikk...

Jeg har ved flere anledninger hørt folk ha blitt hudflettet for å ha kommentert en overvektig person. Da slåes det ring rundt den overvektige, og det er så synd på vedkommende.

Jeg har i alle år stått i den andre leiren; undervektig, og hva skjer når jeg får kommentarer? Jo, at det der er da ikke noe å reagere på. Såpass må jeg jo forvente å høre, tynn som jeg er...

Jeg har også opplevd at folk spør og graver om jeg er syk. Jeg må jo være det, tynn som jeg er.
Spør en overvektig om han er syk, pga vekta, så ligger man tynt an...

Nå er jeg heldigvis ikke så tynn lengre, og det er en befrielse å få slippe kommentarene. Jeg nøt hvert kilo som la seg på beina, og jeg håper de blir der. Etter 38 år så er det deilig å se tilnærmet ut som en dame, og ikke som ei fjøl lengre.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.